درسی که همایون شجریان به دیگر خوانندگان داد

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، در حالی که بلیت 700 هزارتومانی بعضی کنسرت ها، نقدها فراوانی برانگیخته، همایون شجریان به اقدام پُربازتاب مبتکرانه ای دست زده است.

درسی که همایون شجریان به دیگر خوانندگان داد

به گزارش خراسان، نیمه خردادماه بود که برگزاری نشست خبری کنسرت نمایش سی صد و آغاز بلیت فروشی اش در سایت ایران کنسرت، سر و صدای زیادی به پا کرد.

ماجرا از این قرار بود که تهیه کننده سی صد آغاز قیمت بلیت ها را از 70 هزار تومان اظهار داشت تا به گفته خودش اقشار مختلف مردم بتوانند این اجرا را ببینند؛ وعده ای که معین شد بیشتر، شوخی و نمایش تبلیغاتی بوده و واقعیت چیز دیگری است.

بعد از انتشار این خبر و بازتاب های منفی اش در رسانه ها و شبکه های اجتماعی، خبر رسید که قیمت بلیت کنسرت های امید حاجیلی و اشوان در کیش هم دست کمی از قیمت بلیت سی صد ندارد و حتی در مقایسه با این کنسرت نمایش، بیشتر هم هست. تا این که 19 خرداد، همایون شجریان از برگزاری کنسرتش در روز های ابتدایی تیرماه به همراه یک شگفتانه اطلاع داد.

همایون شجریان روز های یکم، دوم، سوم، پنجم و ششم تیر با گروه سیاوش به رهبری آرش گوران در سالن همایش های وزارت کشور به صحنه می رود. این خواننده با انتشار متنی در صفحه شخصی اش یک خبر خوش به دانشجو ها داد: برای امکان حضور بیشتر علاقه مندان، کمینه بهای بلیت درنظر گرفته شده است و بعلاوه جایگاه VIP جهت اهدا به دانشجویان اختصاص داده شده است و ...

قیمت بلیت این کنسرت که فروش آن از عصر دیروز (یکشنبه 22 خرداد) آغاز شده، از 120 تا 395 هزار تومان است. این خبر خوش همایون در روز هایی که کنسرت های لاکچری قد علم نموده اند، بازتاب گسترده ای در میان اهالی موسیقی به ویژه دانشجویان داشته است.

منبع: فرارو

به "درسی که همایون شجریان به دیگر خوانندگان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درسی که همایون شجریان به دیگر خوانندگان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید