دستور سجادی برای برطرف مشکل مسکن و بیمه ورزشکاران

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، وزیر ورزش و جوانان بر برطرف مشکل مسکن ورزشکاران و قهرمانان تاکید نمود.

دستور سجادی برای برطرف مشکل مسکن و بیمه ورزشکاران

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ صنعت چاپ، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ نخستین جلسه شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان امروز (دوشنبه) با حضور سید حمید سجادی و معاونانش برگزار گردید.

در این جلسه وزیر ورزش و جوانان ضمن زنده کردن یاد و خاطره شهید خدمت اسماعیل احمدی، برای کاوه احمدی در سمت تازهش به عنوان سرپرست حوزه وزارتی، آرزوی موفقیت کرد.

بیشتر بخوانید

حمید سجادی اطلاع داد؛ بیمه ورزشی، عیدی رئیس جمهور به جامعه ورزش

برطرف مشکل مسکن ورزشکاران و قهرمانان یکی از تاکیدات اصلی وزیر ورزش و جوانان در این جلسه بود که بر این اساس مقرر شد با مذاکره و همکاری معاونت مربوطه با وزارت راه و شهرسازی، تفاهم نامه میان صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان و وزارت راه منعقد گردد.

دیگر مصوبه جلسه امروز، ابلاغ و اجرایی شدن بیمه تازه ورزشی ورزشکاران بود که مقرر شد این موضوع ضمن ابلاغ به فدراسیون های ورزشی و ادارات کل ورزش و جوانان به صورت کامل در سراسر کشور اجرایی گردد.

از دیگر مصوبات جلسه امروز می توان به تصویب دستورالعمل نحوه فعالیت کمیته فرهنگی و مسئولیت های اجتماعی فدراسیون ها و انجمن های مستقل ورزشی اشاره نمود که پس از ارائه پیشنهاد های مکتوب به وسیله معاونین، این دستورالعمل به تصویب رسید.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دستور سجادی برای برطرف مشکل مسکن و بیمه ورزشکاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور سجادی برای برطرف مشکل مسکن و بیمه ورزشکاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید