دو تیم ملی آماده می کنیم، قهرمانی آسیا و جهان برای ما مهم است

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، شهرام هروی در خاتمه مسابقات درون اردویی تیم ملی به خبرنگاران گفت: همانطور که از قبل گفته بودیم نفرات اصلی تیم ملی با برگزاری مسابقات انتخابی تعیین خواهند شد و برای آنکه شایسته ها به ترکیب نهایی برسند، مسابقات متعدد درون اردویی با حضور داوران رسمی و امکان بازبینی فیلم خواهیم داشت تا درصد خطا را به میزان قابل توجهی کاهش دهیم.

دو تیم ملی آماده می کنیم، قهرمانی آسیا و جهان برای ما مهم است

وی افزود: در سه ماه آینده رقابتهای قهرمانی جهان و قهرمانی آسیا که اهمیت بالایی دارند را پیش رو خواهیم داشت که در فاصله زمانی اندکی برگزار خواهند شد. بر همین اساس تلاش داریم با برنامه هایی که از پیش طراحی شده با آمادگی کامل و بهترین نفرات خود در این دو رویداد شرکت کنیم. بر همین اساس تصمیم گرفتیم در بخش کومیته انفرادی با دو تیم مجزا در این دو رویداد مهم که برای ما اهمیت بالایی دارند شرکت کنیم.

هروی ادامه داد: مسابقات انتخابی در سطح فنی مطلوبی برگزار گشت، ولی کاراته کاها با آنچه که مورد نظر کادر فنی است فاصله زیادی دارند. برنامه های خود را برای آماده سازی ملی پوشان طبق آنچه از قبل طراحی شده، اجرا خواهیم کرد که حضور در رقابتهای کاراته وان روسیه یکی از آنهاست.

سرمربی تیم ملی در خصوص زمان معرفی نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان گفت: بعد از جمع بندی عملکرد درون اردویی بازیکنان از طریق کادر فنی، مسابقات کاراته وان روسیه و مرحله نهایی مسابقات انتخابی که طی روزهای 26 و 27 مهرماه برگزار خواهد شد، ترکیب تیم ملی را در دو بخش تیم، و انفرادی در تاریخ 28 مهرماه اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: بازیکنانی که در مسابقات انتخابی طی دو روز گذشته شانس حضور در مسابقات جهانی را از دست دادند، می توانند طی روزهای سوم و چهارم مهرماه، از شانس حضور در مسابقات قهرمانی آسیا بهره مند شوند. از همین مسابقات نفرات اول به اردوی قهرمانی آسیا دعوت شده و بعد از انتخاب ترکیب اصلی تیم اعزامی به مسابقات جهانی دبی، به همراه نفراتی که شانس اعزام به امارات را از دست داده اند، برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا مبارزه کنند.

مسابقات کاراته قهرمانی جهان طی روزهای 25 تا 30 آبان ماه به میزبانی امارات و مسابقات کاراته قهرمانی آسیا طی روزهای 28 آذرماه تا اول دیماه در قزاقستان برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دو تیم ملی آماده می کنیم، قهرمانی آسیا و جهان برای ما مهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو تیم ملی آماده می کنیم، قهرمانی آسیا و جهان برای ما مهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید