ظرفیت های شهرکرد در جهت توسعه پایدار شهری به کار گرفته شود

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: ظرفیت و پتانسیل های شهرکرد برای رسیدن به توسعه پایدار شهری به کار گرفته شوند.

ظرفیت های شهرکرد در جهت توسعه پایدار شهری به کار گرفته شود

آقای بیاتی در دیدار نوروزی با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختکمک با تاکید بر اینکه مسئولان استان باید در پی توسعه پایدار باشند گفت: این استان از پتانسیل و امکانات طبیعی خوبی برخوردار است که در راستای توسعه پایدار می توان از آن ها بهره مند شد، اما نتوانسته ایم منابع و اعتبارات بیشتری را جذب و از این پتانسیل ها به درستی استفاده کنیم.

در توسعه استان و شهرکرد باید با برنامه پیش رفت و با ایجاد اشتغال به رفع محرومیت استان کمک کرد.

انتظار می رود در تخصیص اعتبارات به شهرداری مرکز استان نگاه ویژه ای شود تا بتواند در بحث توسعه زیر ساخت ها، تعریف پروژه های نو و تکمیل پروژه های قبلی اقدامات خوبی را انجام دهد.

مدیریت شهری شهرکرد همچنان نیازمند کمک و مساعدت مسئولان استانی است تا بتواند برخی از طرح های معطل مانده را به ثمر برساند.

از لحاظ مالی سال گذشته شرایط خوبی را نداشتیم، اما امیدوار هستیم امسال شرایط بهتر و زمینه خدمت بیشتر به مردم فراهم شود.

آقای نجفی سرپرست شهرداری شهرکرد نیز گفت: شهرداری ها از جمله سازمان هایی هستند که نمی توانند اعتبارات دولتی داشته باشند و دستشان در جیب مردم می باشد و مستلزم است بهترین خدمات را به مردم ارائه کند.

انتظار می رود در تقسیم بودجه به شهرداری مرکز استان نگاه ویژه ای شود و در تأمین نیاز های این شهرداری ازجمله خرید نردبان بلند آتش نشانی، تکمیل پروژه های عمرانی، مناسب سازی معابر و... مساعدت لازم را داشته باشند.

شهرداری باید در تمامی حوزه ها خدمات رسانی کند، اما درحال حاضر به دلیل کمبود آب در حوزه فضای سبز با مشکل روبرو هستیم و در بحث کنترل و نظارت ترافیک باید شهرداری دوربین در سطح شهر نصب کند، اما همه این خدمات نیازمند تأمین اعتبار است.

بیشتر بخوانید

سال گذشته برنامه راهبردی ـ عملیاتی شهرداری شهرکرد تهیه و در حال حاضر در مراحل تصویب شورای اسلامی شهرکرد و شورای برنامه ریزی است که آمادگی داریم پیش نویس طرح را برای استفاده بهتر در اختیار سازمان قرار دهیم.

پروژه های نو باید به گونه ای تعریف شود که سرمایه در گردش آن در مرکز استان بیشتر شود و از این طریق بتوان به توسعه پایدار دست یافت و شهرداری را در حوزه مالی توانمندتر کرد.

وبلاگ صنعت چاپ چهارمحال و بختکمک شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ظرفیت های شهرکرد در جهت توسعه پایدار شهری به کار گرفته شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت های شهرکرد در جهت توسعه پایدار شهری به کار گرفته شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید