قرارداد نو PSG با امباپه کوچک

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، پاری سن ژرمن قرارداد جدیدی با ایتان امباپه، برادر کیلیان امباپه تا سال 2024 امضا کرد.

قرارداد نو PSG با امباپه کوچک

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ صنعت چاپ، پاری سن ژرمن قرارداد نوی با برادر 15 ساله کیلیان امباپه امضا کرد تا ناصر الخلیفی، رییس PSG، با در پیش گرفتن یک سیاست زیرکانه، امیدوار باشد تا بتواند با تحریک احساسات ستاره جوان خود، از جدایی او و پیوستنش به رئال مادرید جلوگیری کند.

ایتان امباپه 15 ساله یکی از بازیکنان بسیار با استعداد در آکادمی پاری سن ژرمن است و امضای قرارداد نو با او در راستای پایبندی به پروژه ورزشی پاریسی ها است که در کنار جذب ستاره های بزرگ جهان فوتبال بر کشف و پرورش استعدادهای جوانی چون امباپه هم تمرکز دارند.

به این ترتیب ایتان امباپه بسیار جوان و با استعداد در سه فصل آینده هم در باشگاه پاریسی به فوتبال خود ادامه خواهد داد.

قرارداد نو ایتان را می توان به نام بخشی از استراتژی ناصر الخلیفی، رئیس PSG دانست، تا شاید بتواند کیلیان امباپه را راضی کند که قرارداد خود را که در تاریخ آن در 30 ژوئن 2022 به انتها می رسد، تمدید کند و همچنان به همکاری با پاریسی ها ادامه دهد.

با این حال دو طرف هنوز به توافقی دست نیافته اند و با گذشت زمان احتمال جدایی ستاره ملی پوش فرانسوی از این تیم در تابستان یا سال آینده بیشتر خواهد شد.

رئال مادرید مدت ها است که در پی جذب امباپه است و مدیران این باشگاه متقاعد شده اند که اگر توافق نامه ای برای جذب این مهاجم با PSG حاصل شود، ستاره فرانسوی از نقل مکان به مرکز اسپانیا برای آغاز مرحله نوی در این تیم بسیار راضی خواهد شد.

به رغم قرارداد نو ایتان، برادرش کیلیان همه بهانه های لازم برای پیوستن به رئال مادرید و شکل دادن یکی از بزرگترین جابجایی سال های اخیر در جهانی فوتبال را در اختیار دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "قرارداد نو PSG با امباپه کوچک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد نو PSG با امباپه کوچک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید