شکست رئال و قهرمانی مقتدرانه بارسا در سوپرکاپ اسپانیا

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، بارسلونا در نمایشی برتر در الکلاسیکوی سوپرکاپ اسپانیا توانست رئال مادرید را با نتیجه 3 بر یک از پیش رو بردارد و به عنوان قهرمانی برسد.

شکست رئال و قهرمانی مقتدرانه بارسا در سوپرکاپ اسپانیا

به گزارش ایسنا، بارسلونا و رئال مادرید یکشنبه شب در چارچوب فینال سوپرکاپ اسپانیا در استادیوم ملک فهد ریاض به مصاف هم رفتند که این ملاقات در نهایت با پیروزی 3 بر یک بارسلونا به سرانجام رسید تا ژاوی به نخستین جامش در مقام سرمربی گری بارسا برسد.

در این ملاقات بارسلونا از همان ابتدا توانست موقعیت های بهتری روی دروازه ایجاد کند تا در نهایت در دقیقه 33 روی اشتباه فرلاند مندی در دادن پاس به کاماوینگا، لواندوفسکی توپ را به گاوی رساند تا او در موقعیت تک به تک دروازه کورتوا را باز کند.

در آخرین دقیقه نیمه اول هم پاس هوشمندانه فرانکی دی یانگ، دفاع رئال مادرید را محو کرد تا گاوی در موقعیتی عالی صاحب توپ گردد و این بار او باشد که برای لواندفسکی گل سازی کند تا دروازه رئال مادرید برای بار دوم باز گردد.

حملات بارسلونا در نیمه دوم هم ادامه پیدا کرد و دوباره روی همکاری گاوی و لواندوفسکی، گاوی توپ را به دهانه دروازه فرستاد تا پدری در دقیقه 68 دروازه خالی رئال مادرید را باز کند و بازی 3 بر صفر به سود بارسلونا گردد.

رئال مادرید در ادامه بازی کوشش کرد که فاصله را کم کند اما حملاتش زهر کافی را نداشت. با این حال در آخرین دقیقه بازی، کریم بنزما پس از این که شوت اولش را ترشتگن مهار کرد، ریباند را به جهت مخالف حرکت ترشتگن زد تا دروازه بارسا بالاخره در دقیقه 3+90 باز گردد.

انتهای پیغام

منبع: فرارو

به "شکست رئال و قهرمانی مقتدرانه بارسا در سوپرکاپ اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست رئال و قهرمانی مقتدرانه بارسا در سوپرکاپ اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید