لایوهای اینستاگرام اکنون می توانند برای مدیریت اوباش مجازی ناظر داشته باشند

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، پلتفرم محبوب اینستاگرام در ادامه فرایند افزودن قابلیت های تازه، این بار از اضافه شدن ویژگی خبر داده که برای تولیدکنندگان محتوا بسیار مفید و کاربردی خواهد بود. یکی از راه های ارتباطی بسیار مناسب در اینستاگرام برگزاری لایو استریم ها است. قابلیت تازهی که اینستاگرام به قسمت لایو پلتفرم خود اضافه کرده، استفاده از مدیر کمکی است. به همین علت، کاربران می توانند هنگام لایو استریم ها یک کاربر دیگر را به عنوان مدیر کمکی انتخاب کنند که وی می تواند کامنت های دیگر کاربران را ریپورت کند، آن ها را ببندد و حتی کاربران مزاحم را از لایو بیرون بیاندازد.

لایوهای اینستاگرام اکنون می توانند برای مدیریت اوباش مجازی ناظر داشته باشند

تولیدکنندگان محتوا در لایو های خود قادر خواهند بود با کلیک روی منوی Comment Bar کاربر دلخواه خود را به عنوان مدیر کمکی لایو انتخاب کنند. به همین علت آن ها می توانند یک فرد خاص را جست وجو کنند یا یک کاربر را از لیست پیشنهاد شده از طریق اینستاگرام انتخاب کنند. مدیران این شرکت، قابلیت مدیر کمکی را برای کمک به تولیدکنندگان محتوا اضافه کرده اند که آن ها بتوانند با فالوورهای خود تعامل بیشتر و صحیح تری داشته باشند و خود را درگیر کاربران مزاحمی که در لایو حضور دارند نکنند.

باید خاطر نشان کنیم که این قابلیت تازه اینستاگرام از اپلیکیشن توییچ الگوبرداری شده که مدت هاست کاربران آن از این قابلیت بهره می برند. جدا از این ها، پلتفرم محبوب اینستاگرام در سال گذشته با افزودن قابلیت های تازه و بسیار کاربردی به اپلیکیشن خود توانست بر تعداد مخاطبین خود بیافزاید و امسال هم این شرکت قصد دارد تا فرایند خوب را با ارائه قابلیت های کاربرپسند بیشتری ادامه دهد.

به همین علت، این اپلیکیشن به تازگی از افزودن قابلیت Profile Embed به پلتفرم خود خبر داد. با قابلیت Profile Embed کاربران قادر خواهند بود تا نسخه ای کوچک از پروفایل خود را در وب سایت ها قرار دهند. این ویژگی تازه به کاربران این امکان را می دهد تا پروفایل های کاربری اینستاگرام خود را در صفحات وبی مانند وبلاگ ها و کاربرگ های خود ادغام کنند. غول رسانه های اجتماعی می گوید این ویژگی در حال حاضر فقط در ایالات متحده آمریکا در دسترس است اما به زودی برای تمامی کاربران سراسر جهان منتشر خواهد شد.

ویژگی تازه دیگری که به این پلتفرم محبوب اضافه شده، لایک خصوصی استوری ها است. این قابلیت به کاربران این اجازه را می دهد تا استوری های فالورهای خود را به طور مستقیم با ضربه زدن روی آیکون قلب لایک کنند. پیش از این قابلیت، کاربران تنها می توانستند از طریق ارسال ایموجی به استوری ها واکنش نشان دهند. با اضافه شدن این قابلیت به اینستاگرام، کاربران هنگام مشاهده استوری ها آیکون قلبی بین محل نوشتن پیام در دایرکت مسج و علامت هواپیمای کاغذی کوچک مشاهده می کنند که با ضربه زدن روی آن می توانند به استوری مربوطه واکنش نشان داده و آن را لایک کنند.

همچنین به تازگی مدیر عامل این شرکت بیان نمود که تیم اینستاگرام در حال کار روی قابلیت تازهی است که برنامه لایوهای آینده کاربر را نمایش می دهد. آدام موسری، این ویژگی تازه را با ویدیویی که در صفحه توییتر خود منتشر کرد، توضیح داد و بیان کرد که کاربران اکنون می توانند از بنر خاصی در فید پروفایل خود استفاده کنند تا به دیگران اطلاع دهند که در تاریخ مشخص قرار است لایوی را برگزار کنند. همچنین فالوورها می توانند با انتخاب این بنر در آن مشترک شوند تا پیش از آغاز لایو به آن ها یادآوری شود.

منبع: Engadget

منبع: دیجیکالا مگ

به "لایوهای اینستاگرام اکنون می توانند برای مدیریت اوباش مجازی ناظر داشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لایوهای اینستاگرام اکنون می توانند برای مدیریت اوباش مجازی ناظر داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید