معاونت های وزارت علوم برنامه های خود را تا 3ماه آینده ارائه دهند

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، وزیر علوم گفت: معاونت ها و مراکز ستاد وزارت برنامه راهبردی خود را تا سه ماه آینده بر اساس اسناد بالادستی، بیانیه گام دوم انقلاب، سند چشم انداز بیست ساله و نقشه جامع علمی کشور ارائه کنند.

معاونت های وزارت علوم برنامه های خود را تا 3ماه آینده ارائه دهند

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ صنعت چاپ، محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نخستین جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت وزارت علوم گفت: معاونت ها و مراکز ستاد وزارت برنامه راهبردی خود را تا سه ماه آینده بر اساس اسناد بالادستی، بیانیه گام دوم انقلاب، سند چشم انداز بیست ساله، نقشه جامع علمی کشور، قانون تشکیل وزارت علوم و برنامه های پیشنهادی وزیر به مجلس شورای اسلامی، تدوین و به شورای معاونان وزارت ارائه کنند.

وی تأکید کرد: در مدت سه ماهه، برنامه راهبردی اجمالی برای ارائه به سازمان امور اداری و استخدامی تدوین شود و در گام دوم برنامه راهبردی تفصیلی تدوین شود و در تهیه این برنامه از ظرفیت نخبگان علم مدیریت و سیاست گذاری علم و فناوری استفاده شود و مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی، جمع بندی نهایی طرح را بر عهده بگیرد.

وزیر علوم با اشاره به اینکه ارزیابی عملکرد مدیران و کارکنان نیز از شاخص های سازمان امور اداری و استخدامی برای رتبه بندی دستگاه های اجرایی است گفت: معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع تا مردادماه، فرآیند ارزیابی مدیران را بر اساس شاخص های سازمان امور اداری و استخدامی انجام و به دفتر وزارتی ارسال کند.

وی با تأکید بر اینکه باید ضوابط و قوانین و اسناد اقدامات مهم بخش های مختلف به آسانی در دسترس باشد گفت: با همکاری اداره کل فناوری اطلاعات، بخشی برای مستند نگاری فعالیت ها در زیرمجموعه دفتر وزارتی ایجاد شود.

زلفی گل گفت: در اسرع وقت کمیته های زیر مجموعه شورای راهبری مدیریت وزارت جلسات خود را تشکیل دهند و جلسات به صورت مستمر و منظم ادامه یابد.

وزیر علوم پس از استماع گزارش طرح پژوهشی استقرار چرخه بهره وری از طریق تیم تخصصی دانشگاه علم و صنعت ایران گفت: در جمع بندی این گزارش به نقش سرانه برون داد های علمی مانند تعداد مقالات، کتاب ها و اختراعات نسبت به اعضای هیئت علمی هر دانشگاه اشاره و راه حل های عملی هم در بخش پایانی گزارش ارائه شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "معاونت های وزارت علوم برنامه های خود را تا 3ماه آینده ارائه دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاونت های وزارت علوم برنامه های خود را تا 3ماه آینده ارائه دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید