معرفی پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی سوئیس اینترنشنال

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، آشنایی با پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی سوئیس اینترنشنال | Business Class Swiss International

امروز می خواهیم تا یکی دیگر از پروازهای بیزینس کلاس دنیا را که در سطح کلاس دنیای ارائه می شود را به اتفاق شما مورد آنالیز قرار دهیم، پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی سوئیس اینترنشنال (Business Class Swiss International). این شرکت سوئیسی یکی از شرکت های با سابقه در عرصه هواپیمایی است که سابقه بسیاری در امر پرواز و جا به جایی مسافر در کلاس های مختلف پروازی از جمله بیزنیس کلاس را دارد. در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر در ابتدا مختصری از تاریخچه این شرکت و در ادامه آن به آنالیز امکانات پرواز بیزینس کلاس سوئیس اینترنشنال بپردازیم.

معرفی پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی سوئیس اینترنشنال

مختصری از تاریخچه شرکت هواپیمایی سوئیس اینتر نشنال

یکی از شرکت های با سابقه هواپیمایی در قاره اروپا که بعد از ورشکستگی و توقف کاری مجددا روح تازه ای در آن دمیده شد، شرکت هواپیمایی سوئیس ایرلاینز بود که البته در حال حاضر این شرکت را با نام سوئیس اینتر نشنال ایر لاینز در سطح دنیا می شناسند.

شرکت هواپیمایی سوئیس اینترنشنال در سال 1931، همانطور که از اسمش بر می آید در کشور سوئیس تاسیس شد و فعالیت های پروازی خود را در زمینه جا به جایی مسافر و بار شروع نمود اما این شرکت هواپیمایی در روز 31 مارس سال 2002 در پی ورشکستگی خود، برای این که مجددا روح تازه ای در کالبدش دمیده گردد، با اجرای طرح تبدیل این شرکت به سوئیس اینترنشنال موافقت نمود و در پی آن این شرکت به عنوان یک شرکت هواپیمایی ملی، در سطح دنیا و قاره اروپا مطرح شد.

در واقع می توانیم اینگونه بگوییم که شرکت هواپیمایی سوئیس اینترنشنال ایر لاینز در سال 2002 مجددا تاسیس شده است. این شرکت تازه هواپیمایی در ابتدا از طریق سرمایه گذاران نهادی، دولتی، کنفدراسیون سوئیس و دیگر شرکت ها و منابع دیگر مورد حمایت و سرمایه گذاری نهاده شد. پس از فراز و نشیب های بسیاری که در این زمان برای شرکت هواپیمایی سوئیس اینترنشنال ایرلاینز وجود داشت، بالاخره در تاریخ 22 مارس سال 2005 این شرکت به یکی از زیر مجموعه های شرکت هواپیمایی لوفت هانزا تبدیل شد.

در حال حاضر شرکت هواپیمایی سوئیس اینترنشنال تحت نظر اتحادیه استار الاینس و شرکت هواپیمایی لوفت هانزای آلمان فعالیت می نماید. شرکت هواپیمایی سوئیس اینتر نشنال برای پرواز های خود از برنامه پروازی Miles & More لوفت هانزا استفاده می نماید.

در حال حاضر این شرکت هواپیمایی از شهر های زوریخ، ژنو و بازل به مقصد شهرهای مختلفی در قاره اروپا، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، آسیا و آفریقا پرواز های مستقیم انجام می دهد. البته قابل ذکر است که بیشتر پرواز های این شرکت از طریق فرودگاه بین المللی زوریخ انجام می پذیرد.

در حال حاضر این شرکت هواپیمایی به مقصد بیش از 110 کشور دنیا و به بیش از 50 نقطه مختلف پرواز دارد. فرودگاه های مرکزی این شرکت هواپیمایی عبارتند از: فرودگاه بین المللی بازل، فرودگاه مولوز و فرودگاه فرایبورگ.

طبق آخرین آماری که از ناوگان این شرکت هواپیمایی منتشر شده است، این شرکت دارای 106 فروند هواپیمای مسافر بری می باشد. سوئیس اینترنشنال ایرلاینز ناوگان هواپیمایی نسبتا جوانی دارد. این هواپیماها متشکل از هواپیماهای پهن پیکر ایرباس A 330-300 و A340-300 است که برای پروازهای طولانی مدت بسیار مناسب هستند. دفتر مرکزی سوئیس اینتر نشنال در شهر بازل سوئیس نهاده شده است.

یکی از نکات جالبی که درمورد شرکت هواپیمایی سوئیس اینترنشنال وجود دارد این است که اگر بالای 30 هزار کیلومتر با هواپیمایی سوئیس اینترنشنال پرواز کنید، شما می توانید وارد باشگاه مشتریان این شرکت هواپیمایی شوید و از تخفیفات ویژه و خدمات مختلف این ایرلاین بهره ببرید. بعلاوه شما اگر قصد استفاده از خدمات پروازی ناوگان این شرکت را دارید، توصیه می کنیم که از روی سایت رسمی این شرکت پرواز ها را به صورت آنلاین نگاه نموده و از شرایط آن ها آگاه شوید.

ناوگان هواپیمایی شرکت هواپیمایی سوئیس اینترنشنال از هواپیمای ایر باس A330-30، هواپیمای ایر باسA340-300، هواپیمای بوئینگ 777-300ER، هواپیمای ایر باس A319، هواپیمای ایر باسA320، هواپیمای ایر باسA321، هواپیمای بومبرایدرCS100، هواپیمای امبریر 190 E90 و هواپیمای بومبرایدر CS300 تشکیل می گردد.

شرکت هواپیمایی سوئیس اینترنشنال ایرلاینز دارای 3 کلاس پروازی مختلف است که عبارتند از: کلاس پروازی اکونومی کلاس، بیزینس کلاس و در نهایت کلاس پروازی فرست کلاس. در ادامه با ما همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر به آنالیز امکانات پروازی کلاس های پروازی بیزینسی را به اتفاق یکدیگر مورد آنالیز قرار دهیم.

پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی سوئیس اینترنشنال

شرکت هواپیمایی سوئیس اینترنشنال ایرلاینز در ابتدا خود خدمات و امکانات این پرواز را این گونه توصیف می نماید که: خدمات، پذیرایی و راحتی متفاوتی را در پرواز بیزینس کلاس سوئیس اینترنشنال ایرلاینز را با ما تجربه کنید. حقیقت این است که در سال های متمادی بسیاری از مسافران رای و نظرشان را به کیفیت خدمات در کلاس بیزینسی سوئیس اینترنشنال ایرلاینز را داده اند و از این نظر به جرات می توان گفت که برترین پرواز بیزینس کلاس اروپایی است.

جایگاه های کلاس بیزنسی برای شما محیطی مخصوص برای کار نیز در نظر گرفته است تا با خیال راحت و آرامی بتوانید کارهایتان را در خلال پرواز انجام دهید. اما حال بگذارید تا ما کمی از امکانات این پرواز را مورد آنالیز قرار دهیم.

جایگاه های مسافران در این پرواز آنقدر امکان انعطاف دارد که به راحتی می توانید آن را به تخت خواب تبدیل کنید. در کنار جایگاه هر مسافر مانیتور شخصی با امکانات پورت ورودی و خروجی نهاده شده است و از طریق آن ها مسافران می توانند هرگونه وسیله الکتونیکی خود را اعم از تلفن همراه و یا لپ تاب خود را به آن متصل سازند.

یکی از امکانات دیگر این پرواز که آن را به نوعی متمایز نموده است این است که ضمن تمام این موارد مسافرین این پرواز می توانند که 2 ساک دستی 8 کیلویی در کابین پرواز و 2 چمدان 32 کیلوگرمی را به همراه خود داشته باشند. می توانیم به این نکته در پایان اشاره نماییم که دراین کلاس پروازی منویی با غذاهای متنوع در اختیار شما قرار می گیرد.

منبع: الی گشت

به "معرفی پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی سوئیس اینترنشنال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی سوئیس اینترنشنال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید