مهدوی: جایگاه نساجی با بی مهری داوران متزلزل شد، علیرضا حقیقی جایش در تیم ملی خالی است

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: تیم ما پیشرفت خوبی نموده بود، اما جایگاهمان با اشتباهات داوری متزلزل شد.

مهدوی: جایگاه نساجی با بی مهری داوران متزلزل شد، علیرضا حقیقی جایش در تیم ملی خالی است

محمدرضا مهدوی مربی تیم فوتبال نساجی مازندران در تبادل نظر با خبرنگار ورزشی وبلاگ صنعت چاپ درباره شرایط این تیم اظهار کرد: تیم ما روند رو به رشدی داشت، اما با بی مهری داوران جایگاه ما متزلزل شد. البته با کوشش های مدیریت، کادر فنی و همت بازیکنان به دوران اوج خود می رسیم.

او ادامه داد: تعطیلات لیگ برتر فوتبال به نفع تیم نساجی شد چرا که این تیم مورد غضب قضاوت های داوران قرار گرفته بود و این احتمال وجود داشت که اتفاقات ناگواری رخ بدهد، اما داوران در این مقطع زمانی می توانند استراحت و ریکاوری نمایند تا قضاوت هایشان بهتر گردد.

مهدوی درباره اینکه تیم های لیگ برتر فوتبال به قضاوت داوران اعتراض دارند، گفت: تیم نساجی هم از هفته اول بابت داوری متضرر شد و در دومین بازی هم برابر تیم سپاهان باید رشید مظاهری اخراج می شد، اما این اتفاق رخ نداد. در هفته چهارم، بازیکن پیکان با مشت به علی شجاعی زد، اما داور در عین ناباوری شجاعی را اخراج کرد و ما از این موضوع ضرر کردیم. البته آن قدر اشتباهات داوری برای ما اتفاق افتاده که خنثی شدیم. به نظرم استراحت برای داوران ضروری است تا با آمادگی در مسابقات حضور یابند.

مربی تیم فوتبال نساجی درباره اینکه اشتباهات داوری با ورود سیستم یاری داور ویدیویی کاهش می یابد، گفت: چندین سال است که قرار است سیستم یاری داور ویدیویی به ایران بیاید، اما این اتفاق رخ نداده است. به هر حال دوستان مدیریت بلد نیستند. اگر در بازی های لیگ برتر فوتبال از سیستم یاری داور ویدیویی استفاده گردد در آن صورت داوران زمانی که اشتباه می نمایند به وسیله سیستم یاری داور ویدیویی می توانند اشتباهات خود را جبران نمایند. مسئولان باید تدبیری بیاندیشند که فوتبال بهتر گردد.

او درباره اینکه جای کدامیک از بازیکنان نساجی در تیم ملی فوتبال خالی است، گفت: ما انتظار از کی روش و عواملش داشتیم که علیرضا حقیقی را به تیم ملی فوتبال دعوت می کردند. حقیقی یک گلر حرفه ای است که به خوبی سایر بازیکنان را از درون دروازه هدایت و هدایت می نماید. علاوه بر این، ما جوانان مستعدی داریم که به اردوی تیم ملی دعوت نشدند. به نظرم اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال نگاهشان باید به تیم های دیگر هم باشد تا آن ها روحیه و انگیزه بهتری برای حضور در مسابقات لیگ را داشته باشند.

وبلاگ صنعت چاپ ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مهدوی: جایگاه نساجی با بی مهری داوران متزلزل شد، علیرضا حقیقی جایش در تیم ملی خالی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدوی: جایگاه نساجی با بی مهری داوران متزلزل شد، علیرضا حقیقی جایش در تیم ملی خالی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید