پنج دستورالعمل شگفت انگیز برای رشد طبیعی موها

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، شما ممکن است چیزهای زیادی را برای رشد مو ضخیم امتحان کنید، به یاد داشته باشید که باید از برخی چیزها اجتناب گردد، در این مقاله در خصوص نحوه رشد موهای ضخیم به طور طبیعی مواردی بیان می گردد.

پنج دستورالعمل شگفت انگیز برای رشد طبیعی موها

مترجم: مهناز مزارعی

منبع:راسخون

شما ممکن است چیزهای زیادی را برای رشد مو ضخیم امتحان کنید، به یاد داشته باشید که باید از بعضی چیزها اجتناب گردد، در این مقاله در خصوص نحوه رشد موهای ضخیم به طور طبیعی مواردی بیان می گردد.

موهای ضخیم یک عنصر ضروری از یک چهره دوست داشتنی است. موهای بلند و ضخیم باعث می گردد صورت زیبا و کلاسیک به نظر برسد اگر موهای شما نازک و ناسالم باشد، منجر به از دست دادن جذابیت شما می گردد! بنابراین، اگر شما یکی از کسانی هستید که از ریزش مو یا مشکل موهای نازک رنج می برند، در اینجا بعضی از برترین راه ها برای رشد موهای ضخیم به طور طبیعی بیان می گردد.

درمان های خانگی برای رشد موهای ضخیم

محدود کردن یک ظاهر طراحی شده

اولین گام در فرآیند فراوری موهای ضخیم، جلوگیری از استفاده از وسایل برای مدل مو است! بله، تمام محصولات ظاهری، ژل و یا وسایل دیگر برای طراحی مو را دور نگه دارید. زیرا این وسایل می تواند به موهای شما آسیب برساند و منجر به شکستگی و ریزش مو می گردد. به طور مشابه، از اتو مو، چسب مو و سایر وسایل شیمیایی خشن برای طراحی مو استفاده نکنید. از رنگ کردن موها اجتناب کنید ممکن است باعث زیبایی شما گردد ولی این زیبایی موقت است، بنابراین موی طبیعی و ضخیم و سالم قطعا بهتراست.

غذای سالم بخور

خوردن یک رژیم غذایی سالم چیزی است که واقعا لازم مفید است، اگر می خواهید موهایتا ضخیم تر رشد کند. غذای ناخواسته و نوشابه های گازدار. را از رژیم غذایی تان حذف کنید. بسیاری از پروتئین ها، به خصوص تخم مرغ، میوه های تازه و سبزیجات را در رژیم غذایی خود قرار دهید. مصرف مکمل های ویتامین بعلاوه یک ایده خوب است. ویتامین A، ویتامین B، ویتامین C و ویتامین E برای رشد مو مفید است.

ماساژ سر

ماساژ با روغن داغ دو بار در هفته باعث آرامش می گردد. و باعث رشد موی ضخیم می گردد. از روغن موی مورد علاقه خود مانند روغن آلوئه ورا، روغن نارگیل، روغن بادام یا روغن زیتون بهره ببرید. شما بعلاوه می توانید از یک روغن ضروری یک بار در هفته برای ماساژ سر بهره ببرید که به شما یاری می نماید تا آرامش پیدا کنید و تنش هایتان را از بین می برید. شما می توانید روغن های ضروری مانند درخت چای، رزماری یا روغن اسطوخودوس را برای رشد مو انتخاب کنید. هنگامی که ماساژ را به خاتمه رساندید، موهای خود را به مدت یک ساعت در یک حوله گرم قرار دهید و به طور معمول شستشو دهید قبل از رفتن به رختخواب می توانید موی سر خود را با روغن ماساژدهید. رژیم شستشوی مو می تواند بر حذف گرد و غبار موجود در مو موثر باشد. به طور کلی روزهای متناوب دو روز یک بار موهای خود را بشویید اطمینان حاصل کنید که شستشو با تهویه مطبوع خانگی صورت بگیرد.

ماسک مو

استفاده از ماسک مو یک بار در هفته برای رشد مو ضخیم مفید است. این باعث تقویت شرایط موهای شما، درمان موهای آسیب دیده و رشد موهای سالم می گردد. در اینجا یک دستورالعمل برای شما ذکر می گردد. 2 تخم مرغ با 5 قاشق غذاخوری روغن زیتون را مخلوط کنید. خوب تخم مرغ و روغن زیتون را مخلوط نموده و آن را روی موهایتان بگذارید. پس از اتمام ماساژ، موهایتان را به مدت 30دقیقه با کلاه بپوشانید و سپس موهایتان را بشویید.

اصلاح آنها

برای رشد موهای ضخیم موهایتان را اصلاح کنید که موهای مرده و آسیب دیده را رفع می نماید. فقط موهای خود را کوتاه کنید. این هم به آنها یاری می نماید در نگاه عمیق علاوه بر رشد موها، موهای کوتاه به راحتی مراقبت می گردد.

در پی هدایت های فوق الذکر همراه با رژیم مراقبت از مو روزانه مطمئنا به شما یاری می نماید سریع تر موهای ضخیم را رشد دهید.

منبع: راسخون

به "پنج دستورالعمل شگفت انگیز برای رشد طبیعی موها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنج دستورالعمل شگفت انگیز برای رشد طبیعی موها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید