گوگل پیکسل تاشو شاید با همان دوربین 12 مگاپیکسلی پیکسل 5 عرضه گردد

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، طی ماه های گذشته گزارش های زیادی درباره اولین گوشی تاشو گوگل موسوم به پیکسل فولد منتشر شده است. حالا یکی از مختصصان با آنالیز کدهای جدیدترین نسخه اپلیکیشن دوربین گوگل توانسته به شواهدی در رابطه با دوربین این گوشی دست پیدا کند.

گوگل پیکسل تاشو شاید با همان دوربین 12 مگاپیکسلی پیکسل 5 عرضه گردد

بر اساس این اطلاعات، این گوشی از دوربین های استفاده شده برای سری پیکسل 6 بهره نمی برد و به نظر می رسد با همان دوربین 12.2 مگاپیکسلی موجود در پیکسل 5 راهی بازار خواهد شد. این یعنی به جای سنسور 50 مگاپیکسلی GN1 موجود در گوشی های پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو، بار دیگر با سنسور IMX363 روبه رو خواهیم شد. بعلاوه احتمالا دوربین اولترا واید هم مبتنی بر همین سنسور خواهد بود.

در کنار این دو دوربین، شواهدی در رابطه با وجود دو سنسور 8 مگاپیکسلی IMX355 هم پیدا شده و گویا گوگل پیکسل تاشو از دو دوربین سلفی استفاده می نماید. بر اساس گزارش های مختلف، این گوشی احتمالا در سال 2022 راهی بازار می گردد. قبل از برگزاری مراسم رونمایی از پیکسل اعلام 6، شایعه ای مبنی بر احتمال معرفی پیکسل تاشو در این مراسم منتشر شد که البته چنین اتفاقی رخ نداد.

مدتی قبل گوگل از اندروید 12L رونمایی کرد که به طور خاص برای تبلت ها، گوشی های تاشو و کروم بوک ها بهینه سازی شده و در سه ماهه نخست 2022 به دست کاربران می رسد. به همین دلیل احتمالا اولین گوشی تاشو گوگل هم مدتی پس از انتشار این نسخه، معرفی خواهد شد. اما در زمینه تاریخ دقیق عرضه آن هنوز گزارش موثقی منتشر نشده است.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوگل پیکسل تاشو شاید با همان دوربین 12 مگاپیکسلی پیکسل 5 عرضه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل پیکسل تاشو شاید با همان دوربین 12 مگاپیکسلی پیکسل 5 عرضه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید