گوشی تاشو ویوو X فولد پلاس 5G در راه است

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، آن طور که به نظر می رسد ویوو میخواهد به زودی از یک گوشی هوشمند تاشو رونمایی کند. چند ماه قبل این شرکت اولین گوشی تاشوی خود را با نام X فولد به کاربران معرفی کرد. اما اکنون انتظار می رود در هفته های آینده شاهد رونمایی از گوشی هوشمند نو این شرکت با نام ویوو X فولد پلاس 5G در چین باشیم. گفته می گردد که این گوشی تاشوی نو قرار است به عنوان نسخه به روزشده X فولد 5G در اختیار کاربران قرار بگیرد. به همین دلیل، بعضی مشخصات فنی گوشی X فولد پلاس 5G به وسیله افشاگران فاش شده که در ادامه به آنالیز آن ها می پردازیم.

گوشی تاشو ویوو X فولد پلاس 5G در راه است

گوشی تاشوی تازه ویوو X فولد پلاس 5G قبل از معرفی رسمی در وب سایت صدور گواهینامه TENAA قرار گرفته که بر این اساس می توان دریافت که این گوشی هوشمند به زودی وارد بازار گوشی های تاشو خواهد شد. ظاهراً تاشوی تازه ویوو به یک باتری دو سلولی با ظرفیت 4600 میلی آمپر ساعت مجهز خواهد بود که در واقع ترکیبی از دو باتری 2300 میلی آمپر ساعتی است. علاوه بر این، فهرست TENAA نشان می دهد که فولد پلاس 5G از چندین باند 5G از جمله N1 ،N28 ،N41 ،N78 و N79 پشتیبانی می نماید.

سیستم عامل اندروید 12 نیز روی این گوشی هوشمند تازه به صورت پیش فرض نصب خواهد شد که رابط کاربری Funtouch OS 12 را اجرا خواهد نمود. این گوشی تاشو پیش تر در بنچمارک معتبر گیک بنچ نیز دیده شده که بر این اساس ظاهراً ویوو برای قلب تپنده تاشوی تازهش از پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 با چهار هسته با فرکانس کاری 2.02 گیگاهرتز، سه هسته با فرکانس کاری 2.75 گیگاهرتز و یک هسته اصلی با سرعت کلاک 3.19 گیگاهرتز به عنوان قلب تپنده بهره می برد. در کنار این تراشه، پردازنده گرافیکی Adreno 730 نیز به انجام وظیفه می پردازد و کاربران هم می توانند از حداکثر 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی آن استفاده نمایند.

گفته می گردد که این گوشی تاشوی تازه ویوو مجهز به نمایشگر 8.03 اینچی AMOLED است که از رفرش ریت متغیر 120 هرتزی، رزولوشن 1916 در 2160 پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر 1200 نیت و تراکم پیکسلی 360 ppi پشتیبانی خواهد نمود. گوریلا گلس کورنینگ وظیفه مراقبت از این نمایشگر را بر عهده دارد و حفره نمایشگر نیز میزبان دوربین سلفی خواهد بود. بعلاوه در بخش بیرونی این گوشی تاشوی یک نمایشگر 6.53 اینچی با رزولوشن FHD+، نسبت تصویر به بدنه 21:9 و رفرش ریت 120 هرتزی تعبیه شده است.

آن طور که از شایعات برمی آید، ویوو یک سیستم دوربین چهارگانه روی قاب پشتی این گوشی تاشو طراحی نموده که دوربین اصلی آن سنسور 50 مگاپیکسلی IMX766 ساخت شرکت سونی خواهد بود. در کنار این سنسور، دوربین 48 مگاپیکسلی اولترا واید، 12 مگاپیکسلی تله فوتو با زوم 2 برابری و 8 مگاپیکسلی پریسکوپی نیز به انجام وظیفه می پردازند. روی پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز یک سنسور 16 مگاپیکسلی سلفی تعبیه خواهد شد که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند.

همانطور که در ابتدای خبر به آن اشاره شده، منبع تغذیه ویوو X فولد پلاس 5G یک باتری 4600 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که طبق گفته بعضی منابع، از شارژ سریع 80 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی برای به دست آوردن انرژی مجدد خود پشتیبانی می نماید. شنیده می گردد که این گوشی هوشمند تاشو ظرف مدت 30 دقیقه با شارژر 80 واتی به طور کامل شارژ خواهد شد. باید دید در روزهای آینده چه اطلاعات دیگری در خصوص این گوشی هوشمند از رسانه های خبری منتشر می گردد.

منبع: Mysmartprice

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوشی تاشو ویوو X فولد پلاس 5G در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی تاشو ویوو X فولد پلاس 5G در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید