10 لپ تاپ محبوب در خبرنگاران (18 اردیبهشت 1401)

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، برای خرید لپ تاپ، کاربران با برند ها و گزینه های مختلفی روبه رو هستند که طبیعتا باید بر اساس احتیاج و بودجه قیمتی مد نظرشان برای خرید اقدام نمایند. در این مقاله به رسم هر هفته قصد داریم تا نگاهی کوتاه به محبوب ترین و پربازدیدترین لپ تاپ های کاربران فروشگاه اینترنتی خبرنگاران بیندازیم و آن ها را برای خرید به شما معرفی کنیم.

10 لپ تاپ محبوب در خبرنگاران (18 اردیبهشت 1401)

شایان ذکر است که انتخاب های این مطلب بسته به محبوبیت و بازدید کاربران عزیز فروشگاه وبلاگ صنعت چاپ از لپ تاپ ها در بازه زمانی یک هفته گذشته هستند. بنابراین اگر قصد خرید لپ تاپ را دارید از شما دعوت می کنیم که این مقاله را بخوانید. در هفتمین فهرست محبوب ترین و پربازدیدترین لپ تاپ های سال 1401 ما شاهد محصولات تازهی هستیم که در ادامه به آنالیز آن ها خواهیم پرداخت.

1. لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل X543MA-DM1098

این نماینده شرکت پیروز ایسوس که هفته گذشته در فهرست محبوب ترین و پربازدیدترین لپ تاپ های فروشگاه وبلاگ صنعت چاپ در رده اول قرار گرفته بود، این هفته نیز با استقبال خوب کاربران پیروز شد عنوان برترین و محبوب ترین لپ تاپ هفته وبلاگ صنعت چاپ را از آن خود کند. لپ تاپ مدل X543MA-DM1098 ایسوس مجهز به نمایشگر 15.6 اینچی TFT LED-backlit LCD با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل Full HD است. قلب تپنده این لپ تاپ را پردازنده Celeron تشکیل می دهد که 4 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 و 1 ترابایت حافظه از نوع SSD آن را همراهی می نمایند. درباره پردازنده گرافیکی این لپ تاپ هم باید گفت که از UHD Graphics 600 بهره می برد.

منبع تغدیه این محصول باتری لیتیوم-یون 3 سلولی با ظرفیت 33 وات ساعت است که ایسوس وعده شارژدهی 6 ساعته را به کاربران این لپ تاپ داده است. از دیگر قابلیت های این لپ تاپ ایسوس می توان به وزن 1.9 کیلوگرمی، حافظه کش 4 مگابایت، بلندگوهای داخلی استریو 2 وات با تکنولوژی ASUS SonicMaster، تاچ پد با پشتیبانی از فرمان های چند لمسی، دو پورت USB 2.0 و یک پورت USB 3.0 اشاره نمود. لپ تاپ 15.6 اینچی مدل X543MA-DM1098 ایسوس ضمن کاهش قیمت نسبت به هفته گذشته با قیمتی حدود 7,355,000 تومان در فروشگاه اینترنتی وبلاگ صنعت چاپ برای فروش در دسترس کاربران قرار گرفته است.

2.لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل R465FA-EB028

دیگر نماینده شرکت پیروز ایسوس یعنی لپ تاپ مدل R465FA-EB028 در رده دوم فهرست این هفته ما واقع شده است. باید خاطر نشان کنیم که این مدل هفته قبل نیز در فهرست محبوب ترین و پربازدیدترین لپ تاپ هفته فروشگاه اینترنتی وبلاگ صنعت چاپ در رده دوم قرار گرفته بود و با استقبال شما کاربران دوباره خود را در جمع محبوب ترین محصولات وبلاگ صنعت چاپ می بیند. این لپ تاپ با نمایشگر 14 اینچی IPS و با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل Full HD کیفیت بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این محصول به واسطه قابلیت ها و امکاناتی که دارد، علاوه بر کاربری معمول روزمره، برای کاربری مالتی مدیا سبک هم مناسب است. بدنه این لپ تاپ ایسوس 15.9 میلی متر ضخامت و 1.4 کیلوگرم وزن دارد و برای جابه جایی دائمی آن مشکل خاصی نخواهید داشت.

پردازنده این محصول i3 بوده و می تواند تا حد معقول و نرمال و معمولی پردازش های شما را انجام دهد. پورت های متعدد و متنوعی از جمله 2 پورت USB 2.0 و 1 پورت USB 3.2 و پورت های HDMI، USB Type-C روی لبه های لپ تاپ R465FA دیده می گردد که با استفاده از آن ها می توان انواع ابزارهای جانبی را بدون احتیاج به هیچ مبدلی به این محصول متصل و از آن ها استفاده کرد. باتری دو سلولی 37 وات ساعت از نوع لیتیوم-یون این لپ تاپ هم منبع انرژی آن را تأمین می نماید. این لپ تاپ شرکت ایسوس ضمن کاهش قیمت نسبت به هفته قبل با قیمتی حدود 9,800,000 تومان در فروشگاه وبلاگ صنعت چاپ در حال فروش است.

3. لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad L340-R16

رده سوم فهرست محبوب ترین و پربازدیدترین لپ تاپ های این هفته فروشگاه آنلاین وبلاگ صنعت چاپ نماینده ای از شرکت پیروز لنوو است. معرفی می کنیم؛ لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad L340-R16. این محصول که پنجمین تجربه حضورش را در فهرست محبوب ترین و پربازدیدترین لپ تاپ های وبلاگ صنعت چاپ سپری می نماید، پیروز شد با استقبال کاربران در رده سوم فهرست این هفته جای بگیرد. بدون شک لنوو از جمله شرکت هایی است که در طراحی و ساخت لپ تاپ های میان رده و مالی تبحر خاصی دارد و تا به امروز مدل های بسیاری را در این رده فراوری نموده است. مدل IdeaPad L340 هم از جمله همین محصولات محسوب می گردد. لنوو در ساخت بدنه این مدل کاملا از پلاستیک مشکی استفاده نموده که ظاهری ساده و یکدست، اما رضایت بخش به این دستگاه داده است. این جنس در برابر فشار، خمش و پیچش هم مقاومت قابل قبولی دارد و نسبت به سطوح براق، لکه و کثیفی و اثر انگشت را کمتر به خود جذب می نماید. این دستگاه حدود 2.2 کیلوگرم وزن دارد که نمی توان از آن ها به عنوان یک مزیت نسبت به دیگر محصولات هم رده نام برد؛ اما درکل برای جابه جایی کار را سخت نمی نمایند.

صفحه نمایش این لپ تاپ از یک پنل 15/6 اینچی IPS تشکیل شده و رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل را ارائه می دهد. بعلاوه نمایشگر IdeaPad L340 همه چیزهایی را دارد که یک لپ تاپ مخصوص بازی باید داشته باشد. طبق میزان گیری ها، نمایشگر لپ تاپ لنوو فقط با شدت روشنایی زیر 20٪ با فرکانس بسیار بالای 25.910 هرتز آغاز به سوسو زدن می نماید. از آنجا که این اندازه بسیار زیاد است، حتی کاربران با چشمان حساس نیز در استفاده از این لپ تاپ مسئله ای نخواهند داشت. صفحه کلید این لپ تاپ با فشار کم و راحتی کار می نماید که هنگام نوشتن، نوک انگشتان سطح خوبی را پیدا می نمایند، اما کلیدهای جهت دار بالا و پایین در مقایسه با کلیدهای دیگر بسیار کوچک هستند.

لنوو ideapad l340 را به عنوان یک لپ تاپ قدرتمند برای گیمرها ارائه می دهد. با این وجود، این پیکربندی بیشتر به دسته سطح ابتدایی تعلق دارد و برای اجرای روان بازی های مدرن کافی است. پردازنده مرکزی Core i7 9750H ساخت شرکت اینتل و پردازشگر گرافیکی GEFORCE GTX 1650 4G مزایای این دستگاه است. در زیر صفحه کلید این محصول یک ClickPad تعبیه شده که روی قاب آن واقع شده است و این همان چیزی است که هنگام استفاده از آن باعث ایجاد صدا می گردد. به عنوان مثال، دکمه های ماوس فقط به فشار بیش از حد گوشه های پایین واکنش نشان می دهند و سطح آن هنگام کشیدن انگشتان و انجام حرکات کمی سرسختانه عمل می نماید که ممکن است مورد پسند همه افراد نباشد. در مجموع می توان گفت که این سری از تکنولوژی های روز بهره می برد و یک لپ تاپ گیمینگ خوب با قیمت مناسب است. اما به یاد داشته باشید که بازی های سطح بالا را پشتیبانی نمی نماید. اگر شما در پی یک لپ تاپ خوب و مالی هستید، می توانید این محصول خوب شرکت لنوو را با قیمت 25,250,000 تومان از فروشگاه آنلاین وبلاگ صنعت چاپ خریداری نمایید.

4. لپ تاپ 15.6 اینچی الین ویر مدل M15 R3

نماینده دیگری از شرکت دل در فهرست محبوب ترین و پربازدیدترین لپ تاپ های این هفته وبلاگ صنعت چاپ واقع شده است؛ معرفی می کنیم لپ تاپ 15.6 اینچی الین ویر مدل M15 R3. لپ تاپ 15.6 اینچی مدل Alienware M15 R3-K یکی از مدل های تازه Alienware سری M15 است. الین ویر از زیرمجموعه های برند قدرتمند دل DELL است که از نظر ظاهری بدنه، بسیار زیبا طراحی شده است. لپ تاپ 15.6 اینچی مدل Alienware M15 R3 که مناسب امور روزمره و اداری تا استفاده های مهندسی نظیر نقشه کشی است و از تازهترین نسل پردازنده های شرکت اینتل سری ده بهره می برد تا بسته به مشخصات فنی خیال شما از بابت کارهای پردازشی سنگین هم راحت باشد. صفحه نمایش لپ تاپ دل Alienware M15 R3 دارای کیفیت بسیار خوبی از نظر روشنایی، کنتراست و کیفیت نمایش است، تقریبا همان چیزی است که انتظار دارید.

یک نمایشگر 15.6 اینچی با وضوح تصویر Full HD با روکش مات Anti-glare که خیالتان را از بابت انعکاس نور و خستگی چشم راحت خواهد نمود. Alienware M15 R3 دارای نسبت تصویر 16:9 بوده و تکنولوژی نور پس زمینه آن LED است. حافظه رم از نوع DDR4 با ظرفیت 16 گیگابایت است. بعلاوه قابلیت نصب هاردهای معمولی و M.2 را به صورت هم زمان دارد. شما در این دستگاه با انبوهی از پورت ها روبرو هستید که می توانید به دستگاه های زیادی آن را متصل کنید. صدای لپ تاپ الین ویر Alienware m15 R3 Gaming از دو بلندگو که در جلوی بدنه تعبیه شده اند با یک ساب ووفر که در زیر بدنه قرار گرفته پشتیبانی می شوند و صدای فراوری شده این بلندگوها، کیفیت رضایت بخشی دارند و احتیاج شما را برای بلندگوهای خارجی حذف نموده اند.

فناوری Dolby Home Theater v4 از طریق نرم افزاری که بر روی لپ تاپ است، رضایت بیشتری را در کیفیت خروجی صدا برای گیمر ها به همراه می آورد. یکی از مسائل عمده لپ تاپ ها نداشتن خروجی بزرگ تر برای احساس بهتر در گیم پلی هایی است که در مانیتور کوچک تر نمیتوان آن را تجربه کرد و این لذت را لپ تاپ الین ویر Alienware m15 R3 Gaming به شما به طرز شگفت آوری هدیه می دهد، این غول که در دل خود گرافیک NVIDIA® GeForce RTX™ 2080 Super را دارد، برای خروجی بر روی مانیتورهای بزرگ تر تا کیفیت 4K از طریق درگاه Display Port هیچ مسئله ای ندارد و خروجی کم نظیری را به ارمفان می آورد تا زمانی که شما در مکانی ثابت هستید، از لذت استفاده از مانتیور بزرگ بهره مند شوید. این لپ تاپ با قیمت 74,426,150 تومان برای فروش در فروشگاه آنلاین وبلاگ صنعت چاپ واقع شده است.

5. لپ تاپ 15.6 اینچی گیمینگ ایسوس مدل TUF Gaming F15 FX506LH-US53

لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل TUF Gaming F15 FX506LH-US53 همچون هفته قبل در فهرست محبوب ترین های هفته فروشگاه اینترنتی وبلاگ صنعت چاپ واقع شده است و توانست با استقبال خوب کاربران در رده پنجم این فهرست قرار بگیرد. باید خاطر نشان کنیم که این محصول از مشخصات فنی بسیار خوبی بهره می برد. شرکت ایسوس با توجه به گران قیمت بودن لپ تاپ های گیمینگ و احتیاج گیمرها به لپ تاپ های گیمینگ مقرون به صرفه تر، سری لپ تاپ های گیمینگ مالی TUF را با قیمتی کمتر نسبت به سری ROG اما در عین حال مقاوم و با امکانات بسیار خوبی روانه بازار نموده است. نمایشگر 15.6 اینچی این لپ تاپ با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل، توانایی ارائه رفرش ریت 60 هرتز را دارد. قلب تپنده این لپ تاپ را پردازنده نسل دهمی قدرتمند Intel Core i5 10300H با فرکانسی در بازه 2.5 تا 4.5 گیگاهرتز تشکیل می دهد که با توجه به پردازنده گرافیکی GEFORCE GTX1650، باید گفت که این لپ تاپ توانایی ارائه عملکرد خوب و کاملا قابل قبولی را با توجه به قیمت در نظر گرفته شده خواهد داشت.

بعلاوه استفاده از یک SSD Nvme فوق سریع PCIE با 512 گیگابایت حافظه که قابلیت نصب بازی و نرم افزارهای سنگین با سرعت لودینگ بالا را ممکن می سازد، تجربه مثبت دیگری است که این لپ تاپ برای شما به ارمغان خواهد آورد. این لپ تاپ یک باتری سه سلولی لیتیوم یونی با توان خروجی 48 وات ساعت دارد که از طریق یک آداپتور 150 واتی در سریع ترین زمان شارژ می گردد. از دیگر مشخصات این محصول می توان به 2 پورت USB 3.2 Gen 1، یک پورت USB 2.0، یک پورت Type-C USB3.2 Gen2، پورت HDMI اشاره نمود. این لپ تاپ گیمینگ ایسوس ضمن کاهش قیمت نسبت به هفته گذشته با حدود قیمت 24,750,000 تومان در فروشگاه اینترنتی وبلاگ صنعت چاپ به فروش می رسد.

6. لپ تاپ 13.3 اینچی اپل مدل MacBook Pro Z11C 2020 همراه با تاچ بار

رتبه ششم فهرست پربازدیدترین و محبوب ترین لپ تاپ های این هفته وبلاگ صنعت چاپ را نماینده ی دیگری از شرکت اپل در اختیار دارد و آن محصول کسی نیست جز مک بوک پرو 13.3 اینچی Z11C 2020. باید یادآوری کنیم که اپل در رویداد One More Thing خود از مک بوک پرو 2020 رونمایی کرد. این مک بوک از صفحه نمایش 13 اینچی و پردازنده ویژه اپل به نام M1 و سیستم عامل macOS Big Sur بهره می برد.

این محصول همچون نسل های قبلی با بدنه یکپارچه آلومینیومی، نمایشگر 13.3 اینچی رتینا با وضوح 1600× 2560 پیکسل و حاشیه های نسبتا باریک جزو چشم نوازترین اولترابوک های بازار به شمار می آید به گفته اپل این دستگاه نسبت به نسل قبل خود تا 3 برابر سریع تر شده است. بعلاوه پردازنده گرافیکی هشت هسته ای M1 آن نیز 5 برابر سریع تر است. با وجود اینکه MacBook Air بدون فن طراحی شده؛ اما اپل برای MacBook Pro فن تعبیه نموده تا بتواند برای مدت طولانی تری عملیات های سنگین را انجام دهد. مک بوک پرو 13 اینچی از رم یکپارچه 8 یا 16 گیگابایتی بهره می برد و با حافظه SSD در ظرفیت های 256، 512، 1024 یا 2048 گیگابایتی به فروش می رسد.

این اولترابوک حرفه ای اپل به یاری باتری پرظرفیت خود می تواند نسبت به مدل قبلی خود 10 ساعت شارژ بیشتری را نگه دارد. این باتری 58.2 وات ساعتی تا 17 ساعت وب گردی یا 20 ساعت پخش فیلم کاربران را همراهی می نماید و با شارژر 61 واتی USB-C دراختیار کاربران قرار می گیرد. برنامه نویسان به یاری آن می توانند با یک بار شارژ کردن دستگاه، چهار ساعت بیشتر از گذشته به انجام فعالیت های مد نظر خود بپردازند. دوربین مک بوک پرو 13 اینچی همچون گذشته از وضوح 720p بهره می برد؛ اما اکنون به لطف پردازنده سیگنال تصویر تعبیه شده در تراشه M1 می تواند تصاویری با نویز اندک و گستره دینامیکی وسیع تری را ثبت کند.

این اولترابوک 13 اینچی به یاری Secure Enclave تراشه M1، امنیت را از طریق Touch ID تأمین می نماید و مانند همتای اینتلی اش دو پورت USB 4 با پشتیبانی از USB 3.1 Gen 2 (پهنای باند 10 گیگابیت برثانیه) پورت Thunderbolt 3 (پهنای باند 40 گیگابیت برثانیه) و اتصال یک نمایشگر 6K با نرخ 60 هرتز در اختیار کاربر می گذارد؛ اما باید اشاره کنیم که از سازگاری با گرافیک اکسترنال خبری نیست. مک بوک پرو 13 اینچی کماکان از جک 3.5 میلی متری هدفون بهره می برد و در بطن خود ماژول Wi-Fi 6 به همراه بلوتوث نسخه 5 دارد. شما می توانید این محصول قدرتمند شرکت اپل را با قیمت 38,590,000تومان از فروشگاه وبلاگ صنعت چاپ خریداری نمایید.

7. لپ تاپ 12.4 اینچی مایکروسافت مدل Surface Laptop Go - A

در رده هفتم فهرست پربازدیدترین و محبوب ترین لپ تاپ های این هفته فروشگاه وبلاگ صنعت چاپ محصولی از شرکت مایکروسافت واقع شده است؛ معرفی می کنیم لپ تاپ 12.4 اینچی مایکروسافت مدل Surface Laptop Go - A. این لپ تاپ که هشتمین حضور خود را در فهرست محبوب ترین های هفته تجربه می نماید، پیروز شد هفته قبل با استقبال بسیار خوب کاربران رتبه چهارم محبوب ترین و پربازدیدترین لپ تاپ های هفته را از آن خود کند. سرفیس لپ تاپ گو مقرون به صرفه ترین لپ تاپ در خانواده لپ تاپ های سرفیس محسوب می گردد. این لپ تاپ از نسل دهم پردازنده Core i5 اینتل بهره می برد و طراحی آن مشابه دیگر لپ تاپ های این خانواده است.

در اطراف نمایشگر 12.4 اینچی آن حاشیه های بسیار باریکی دیده می گردد و رزولوشن آن هم به 1536 در 1024 می رسد.وزن این لپ تاپ فقط 1.1 کیلوگرم است و به گفته مایکروسافت به لطف کلیدهای کیبورد، کاربران حین استفاده از کیبورد تجربه لذت بخشی خواهند داشت. گفتنی است سرفیس لپ تاپ گو مانند دیگر لپ تاپ های مایکروسافت، از حسگر اثر انگشت بهره می برد که این ویژگی در دکمه پاور تعبیه شده است.درگاه های ارتباطی سرفیس لپ تاپ گو شامل یک پورت USB-C، یک پورت USB-A و خروجی هدفون است.

نسل دهم پردازنده های سری Core i5 اینتل، حافظه داخلی SSD و 8 گیگابایت رم، از جمله عوامل قدرتمند بودن این دستگاه هستند. کاربرانی که قصد اجرای برنامه های نیمه حرفه ای روزمره را دارند می توانند به این سرفیس تازه فکر نمایند. باتری پرقدرت این لپ تاپ قادر است تا بیش از 13 ساعت انرژی سرفیس گو را تامین کند. مدل Surface Laptop Go - A همچون مدل قبلی خود دارای دو دوربین است. یک دوربین جلو پنج مگاپیکسلی با سنسورهای IR برای ورود به سیستم برای شناسایی چهره به اکانت ویندوز و یک دوربین دوم هشت مگاپیکسلی در پشت واقع شده است که در قسمت سمت چپ و بالای صفحه نمایش واقع شده است.

از جمله امکانات و ویژگی های این لپ تاپ می توان به وبکم (5.0MP front-facing camera with 1080p HD video720p HD camera (front-facing + دوربین ورود به محیط ویندوز Windows Hello8.0MP rear-facing autofocus camera with 1080p HD video)، اسپیکری با بلندگوهای استریو با فناوری Dolby Atmos، نور پس زمینه کیبورد، پشتیبانی از فرمان های چند لمسی، شبکه بی سیم Wi-Fi، بلوتوث، پورت و Mini Display اشاره نمود. در نهایت باید اشاره نمود که این لپ تاپ بسیار کاربردی با قیمت 19,200,000 تومان برای فروش در اختیار کاربران فروشگاه اینترنتی وبلاگ صنعت چاپ واقع شده است.

8. لپ تاپ 15.6 اینچی هواوی مدل MateBook D15 Bohr B

بالاخره پای محصولات هواوی نیز به فهرست محبوب ترین لپ تاپ های وبلاگ صنعت چاپ باز شد و این هفته شاهد محصولی تازه و باکیفیت از این برند پرطرفدار هستیم. معرفی می کنیم؛ لپ تاپ 15.6 اینچی هوآوی مدل MateBook D15 Bohr B. این محصول که اولین تجربه حضور خود را در فهرست محبوب ترین های وبلاگ صنعت چاپ سپری می نماید، پیروز شد رده هشتم را مال خود کند. نمایشگر IPS با روشنایی 250 نیت و 87 درصد نسبت صفحه نمایش به بدنه اولین چیزی است که در روبروه با لپ تاپ 15.6 اینچی هواوی مدل MateBook D15 Bohr B نظرتان را جلب خواهد نمود. وبکم این مدل در کیبورد قرار گرفته که این موضوع امنیت کاربر را تضمین خواهد نمود. قابلیت شارژ سریع با توان 65 وات هم از مهم ترین مشخصه های این مدل از فراوریات کمپانی هواوی است به گونه ای که تنها 15 دقیقه شارژ امکان استفاده از دستگاه به مدت 2 ساعت را فراهم خواهد نمود. حسگر اثر انگشت این مدل در دکمه پاور قرار گرفته و عملکرد سریعی دارد. پردازنده 10110U corei3 با 4 مگابایت حافظه cache به همراه 8 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 و 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD مجموعه مشخصات سخت افزاری این لپ تاپ را تشکیل می دهند.

لپ تاپ 15.6 اینچی هواوی مدل MateBook D15 Bohr B سراسر مانیتور است. این مانیتور بزرگ 15.6 اینچی به شما این امکان را می دهد تا تصویری بزرگ با کیفیت 1080در 1920 را مشاهده کنید و از رنگ های طبیعی آن لذت ببرید. تاچ پد این لپ تاپ آنقدر بزرگ است که جایی برای کیبورد باقی نگذاشته است. فضایی که در قسمت های کناری کیبورد قرار واقع شده است به خوبی مورد استفاده قرار نگرفته و فضای بسیار زیادی است و تاچ پدی که ممکن است زیاد هم استفاده نگردد بیشتر فضا را به خود اختصاص داده است. لپ تاپ 15.6 اینچی هوآوی را می توان یکی از لپ تاپ های روز جهان دانست. این لپ تاپ قابلیت های بسیاری دارد که به مصرف نماینده یاری می نماید تا سنگین ترین نرم افزارها را اجرا کند. این سیستم بسیار باریک بوده و برای حمل راحت بسیار سبک طراحی شده است. ظاهر این سیستم بسیار زیبا و حرفه ای است و صفحه نمایش آن سرتاسر صفحه را پوشانده و حتی قسمت کوچکی برای وب کم در نظر گرفته نشده است.

این محصول برای افرادی است که می خواهند برای فعالیت های روزمره یک سیستم مالی داشته باشند. این سیستم بسیار سبک است و به راحتی قابل جا به جایی است. در این سیستم درایو نوری تعبیه نشده است ولی به جای آن می توانید از پورت های USB آن بهره ببرید. وزن 1.5 کیلوگرمی و طراحی ظریف و باریک این لپ تاپ هم در کنار زیبایی، آن را به گزینه ای مناسب برای حمل و نقل تبدیل نموده است. به این ترتیب D15 می تواند از برترین انتخاب ها برای دانشجویان و استفاده اداری و کاربری روزمره باشد. درگاه های USB-C، HDMI و USB 2.0 و USB 3.2 هم امکان اتصال ابزارهای جانبی و دیگر دستگاه ها را با D15 برای کاربر فراهم می نمایند. شما می توانید این لپ تاپ بسیار باکیفیت را با قیمت 17,600,000 تومان از فروشگاه آنلاین وبلاگ صنعت چاپ تهیه فرمایید.

9. لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل Zenbook flip 15 q528eh

محصول تازهی از شرکت پیروز ایسوس در فهرست پربازدیدترین های این هفته وبلاگ صنعت چاپ قرار گرفته است. معرفی می کنیم؛ لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل Zenbook flip 15 q528eh. این محصول که اولین تجربه حضور خود را در جمع محبوب ترین ها سپری می نماید، پیروز شد با استقبال کاربران در رده نهم قرار بگیرد. لپ تاپ zenbook flip 15 q528eh از محصولات شگفت انگیز و رده بالای شرکت ایسوس محسوب می گردد که با طراحی زیبا روانه بازار شده است. بدنه ی شیک این مدل به گونه ای طراحی شده که لپ تاپی رده بالا را نوید می دهد. این بدنه 19.9 میلی متر ضخامت و 1.8 کیلوگرم وزن دارد و برای جا به جایی دائمی آن مشکل خاصی نخواهید داشت. صفحه نمایش 15.6 اینچی این محصول دارای وضوح تصویر fullHD است. وجود بلندگو های قوی Harman Kardon هم کاربری این لپ تاپ را به عنوان یک محصول مالتی مدیا تقویت می نماید. پورت های USB Type-C و HDMI روی لبه های این مدل از ایسوس دیده می گردد که با استفاده از آن ها می توان انواع ابزارهای جانبی را بدون احتیاج به هیچ مبدلی به این لپ تاپ متصل و از آن ها استفاده کرد.

ایسوس در کنار این امکانات متعدد، از سخت افزارهای بسیار خوبی هم در این محصول استفاده نموده است. پردازنده مرکزی کم مصرف اما بسیار قوی اینتل مدل i7، پردازشگر گرافیکی بسیار پرقدرت GTX 1650 with max-Q به همراه 16 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 و 512 گیگابایت حافظه از نوع SSD (درایو حالت جامد) (Solid State Drive) مجموعه سخت افزاری بسیار قدرتمند این لپ تاپ را تشکیل می دهند که برای کاربری گیمینگ، مهندسی، محاسباتی، پردازشی، مالتی مدیا، ادیت، میکس ومستر، انیمیشن، فیلم سازی و روزانه بسیار بسیار مطلوب و ایده آل هستند.

این محصول فوق العاده دارای صفحه نمایش 4k با نسبت صفحه نمایش به بدنه 90 درصدی است که کاربران این موضوع را مدیون قاب بسیار نازک 4.5 میلی متری هستند که دور صفحه نمایش را احاطه نموده و به حداکثر رساندن آن در بدنه یاری نموده است. باتری این لپ تاپ 96 وات ساعتی است که در مجموع باتری این لپ تاپ 21 ساعت و 20 دقیقه برای وبگردی و 11 ساعت و 9 دقیقه برای پخش ویدیو دوام می آورد. در مجموع اگر در پی خرید یک لپ تاپ خوش ساخت و بسیار قدرتمند در همه جوانب هستید، مدل zenbook flip 15 q528eh ایسوس می تواند یکی از انتخاب های شما باشد. این لپ تاپ شگفت انگیز ایسوس دارای یک صفحه نمایش دوم بالای صفحه کلید است و می تواند یاری شایانی به طراحان، میکس ومستر کاران و بسیاری دیگر از این قبیل داشته باشد. شما می توانید با قیمت 40,540,000 تومان این محصول را خریداری نمایید.

10. لپ تاپ 13 اینچی اپل مدل MacBook Air MGN63 2020

مک بوک ایر MGN63 2020 که پس از مدت ها غیبت دوباره به جمع محبوب ترین محصولات وبلاگ صنعت چاپ اضافه شده، این بار خود را در رده دهم فهرست پربازدیدترین ها لپ تاپ ها می بیند. مک بوک ایر 2020 اپل، همان طور که احتمالا در جریان هستید، نخستین لپ تاپ اپل با پردازنده مبتنی بر ARM کوپرتینویی ها موسوم به M1 است که عملکرد فوق العاده ای دارد. این لپ تاپ به لحاظ ظاهر و طراحی هیچ تفاوتی با نسخه اینتل ندارد و همچون گذشته است. تراشه M1 این لپ تاپ، توان پردازشی لازم کاربر را با بهره وری بالاتر و مصرف انرژی کمتر فراهم می سازد. این تراشه با گرافیک 7 هسته ای درون مک بوک ایر به کار می رود که در این نسخه، پردازنده مرکزی 8 هسته ای و واحد پردازش عصبی 16 هسته ای در دسترس هست.

اپل می گوید CPU داخل تراشه M1 به لطف 4 هسته قدرتمند و 4 هسته کم مصرفش در مجموع بالغ بر 3.5 برابر و GPU هشت هسته ای آن هم تا 5 برابر سریع تر از نسل گذشته عمل می نمایند. مک بوک ایر 2020 اپل، جک 3.5 میلی متری هدفون و دو پورت USB 4 با پشتیبانی از USB 3.1 Gen 2 (پهنای باند 10 گیگابیت برثانیه) و تاندربولت 3 (پهنای باند 40 گیگابیت برثانیه) را دراختیار کاربر می گذارد. این پورت ها هم اکنون از گرافیک اکسترنال پشتیبانی نمی نمایند؛ اما به یاری آن ها می توان یک نمایشگر اکسترنال با وضوح 6K و نرخ رفرش ریت 60 هرتز را به مک بوک ایر متصل کرد. این لپ تاپ قدرتمند غول فناوری آمریکایی با حدود قیمت 36,990,000 تومان برای فروش در فروشگاه آنلاین وبلاگ صنعت چاپ واقع شده است تا شما کاربران تجربه یک خرید شیرین را به همراه داشته باشید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "10 لپ تاپ محبوب در خبرنگاران (18 اردیبهشت 1401)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 لپ تاپ محبوب در خبرنگاران (18 اردیبهشت 1401)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید