S63 ئی پرفورمنس؛ قوی ترین مدل لوکس بنز

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، مرسدس-بنز سال آینده نمونه تقویت شده ای از کلاس S، لوکس ترین مدل خود به بازار عرضه می نماید. این ماشین به وسیله زیرمجموعه AMG کارخانه ساخته شده و موتور هیبرید-الکتریکی به قدرت 802 اسب بخار دارد.

S63 ئی پرفورمنس؛ قوی ترین مدل لوکس بنز

بنز می گوید مدل تازه که S63 ئی پرفورمنس نام دارد را با الهام از اولین مدل AMG ساخته است. در سال 1971 گاراژ کوچک AMG که دو مهندس سابق بنز تاسیس نموده بودند، یک بنز 300 را برای مسابقه تقویت کرد و موفقیت این ماشین باعث معروفیت نام AMG شد.

کلاس S لوکس ترین مدل مرسدس-بنز است

ظاهر و اتاق S63 فرق زیادی با مدل معمولی بنز کلاس S ندارد. تنها جلوپنجره ماشین عوض شده و ورودی های هوای روی سپر جلو بزرگ تر شده است.

تفاوت اصلی با مدل معمولی در موتور ماشین است. AMG علاوه بر موتور مشهور هشت سیلندر خود یک موتور الکتریکی هم به قوای محرکه اضافه نموده است. نیروی این موتور به چرخ های عقب منتقل می گردد.

حداکثر سرعت S63 دویست و 90 کیلومتر در ساعت است

بنز می گوید شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت ماشین 3.3 ثانیه و حداکثر سرعتش 290 کیلومتر در ساعت است. مصرف سوخت ماشین به خاطر اضافه شدن موتور الکتریکی 4.4 لیتر در هر صد کیلومتر است.

S63 هنگام شروع حرکت از موتور الکتریکی نیرو میگیرد که بی صدا است. به همین علت بنز برای یادآوری اسپرت بودن ماشین صدای موتور را شبیه سازی نموده و این صدا را از بلندگوهای ماشین برای سرنشینان پخش می گردد.

هنوز قیمت بنز S63 ئی پرفورمنس اعلام نشده، اما پیش بینی می گردد قیمت پایه ماشین حدود 170 هزار دلار باشد.

منبع: فوت و فن / bbc.com

به "S63 ئی پرفورمنس؛ قوی ترین مدل لوکس بنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "S63 ئی پرفورمنس؛ قوی ترین مدل لوکس بنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید