آخرین نسل کادیلاک اسکالید؛ شگفت انگیز و خشن

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، به جرات می توان گفت که تعداد کمی خودرو وجود دارند که می توانند با آخرین نسل کادیلاک اسکالید برابری نمایند.

آخرین نسل کادیلاک اسکالید؛ شگفت انگیز و خشن

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، این خودرو به تازگی با کیت بدنه نو طراحی شده به وسیله شرکت روسی لارته دیزاین، ارائه شده است. این کیت که Esthete نامیده می گردد، از یک جلوپنجره فیبر کربنی سبک وزن با طراحی مجدد صفحات و توری، اسپلیتر جلوی فیبر کربنی و دو چراغ مه شکن تشکیل شده است.

از همین فیبر کربن برای طراحی کاپوت خودرو نیز استفاده شده است. کاپوت کاملا نو این خودرو به یک دریچه هوای بزرگ برای یاری به خنک کردن موتور مجهز شده است. در کناره های خودرو قوس چرخ های ورودی و چرخ های عقب فیبر کربنی به چشم می خورند که جذابیت خودرو را دو چندان نموده اند. در قسمت عقب کادیلاک اسکالید نو، یک اسپویلر بزرگ، تزئینات کاملا نوی برای درب عقب، یک دیفیوزر جسورانه و اگزوز سفارشی مشاهده می گردد.

از بخش های اصلاح شده می توان به آینه بغل های پوشیده شده با فیبر کربن و رینگ های چرخ دار فورج 24 اینچی اشاره نمود. لارته دیزاین اعلام نموده که استفاده از کیت Esthete، گارانتی کارخانه ای اسکالید را باطل نحواهد کرد و نصب این کیت 6 ساعت زمان می برد. این شرکت بخش هایی از نمای ورودی این خودرو را با چراغ های LED رنگارنگ تزئین نموده است و با این کار میخواهد تا کادیلاک اسکالید نو خود را نسبت به سایر خودرو ها متمایز کند.

منبع: appsforpcfree

منبع: فرارو

به "آخرین نسل کادیلاک اسکالید؛ شگفت انگیز و خشن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین نسل کادیلاک اسکالید؛ شگفت انگیز و خشن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید