اخذ مجوز ساخت 12 جایگاه سوخت تک سکو ، این جایگاه ها در کدام نقاط تهران احداث خواهند شد؟

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع ومشاغل شهر از اخذ مجوز ساخت 12 جایگاه سوخت تک سکو در تهران اطلاع داد.

اخذ مجوز ساخت 12 جایگاه سوخت تک سکو ، این جایگاه ها در کدام نقاط تهران احداث خواهند شد؟

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ به نقل از روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، سعید بیگی با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر احداث جایگاه های سوخت تک سکو گفت: برای اجرای این مصوبه 20 نقطه را برای آنالیز در کمیسیون مجاری عرضه شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه تهران معرفی کردیم که خوشبختانه این کمیسیون با رویکرد مثبت این زمین ها را ارزیابی کرد.

او ادامه داد: 12 مکان از نقاط معرفی شده از نظر کمیسیون برای دریافت مجوز از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی واجد شرایط لازم شناخته شد که در منطقه ها 21،20،18،16،15،11،6،5،4،3،2 قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر درباره زمین های رد شده در کمیسیون مجاری عرضه اظهار کرد: ایرادات اراضی تایید نشده در این مرحله از نظر فنی و HSE مجددا آنالیز و در حد مقدورات شهرداری تهران و شرکت های طرف قرارداد برطرف و پس از آن مجددا در این کمیسیون مطرح می گردد.

بیگی توضیح داد: در صورت رد مجدد هر زمین در کمیسیون، زمین های جایگزین از میان زمین های معرفی شده به شرکت ساماندهی از سوی منطقه ها 22 گانه انتخاب خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "اخذ مجوز ساخت 12 جایگاه سوخت تک سکو ، این جایگاه ها در کدام نقاط تهران احداث خواهند شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخذ مجوز ساخت 12 جایگاه سوخت تک سکو ، این جایگاه ها در کدام نقاط تهران احداث خواهند شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید