جست و جوی پنهانی دستیاران ترامپ برای شغل جدید

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، واشنگتن پست در گزارشی نوشت، با وجود اینکه رئیس جمهور آمریکا همچنان متعهد به مبارزه علیه نتایج انتخابات شده اما دستیاران وی مخفیانه به دنبال تغییر شغل و ادامه زندگی خود هستند.

جست و جوی پنهانی دستیاران ترامپ برای شغل جدید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، روزنامه واشنگتن پست در گزارشی به امتناع دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از پذیرش شکست در انتخابات اشاره نمود و نوشت: در حالی که ترامپ متعهد شده که به مبارزه علیه نتایج انتخابات ادامه دهد، اما دستیاران وی مخفیانه به دنبال شغل جدید و ادامه زندگی خود هستند.

به نوشته این روزنامه آمریکایی، مایک پنس، معاون ترامپ به دنبال خانه جدیدی در حومه های شهر واشنگتن است و در نظر دارد به منظور انجام یک سخنرانی خداحافظی در روزی که کنگره به شمارش آرای الکترال می پردازد (ششم ژانویه 2021) به یک سفر خارجی برود.

مارک میدوز، رئیس کارکنان کاخ سفید نیز درباره باز گشایی یک شرکت مشاوره ای با دیگر متحدان و دستیاران در کاخ سفید بحث نموده است.

همچنین لری کادلو، مشاور ارشد مالی کاخ سفید نیز به دوستان خود گفته که در نظر دارد به شغل رادیو و تلویزیون باز گردد و برنامه های دیگری را هم در نظر دارد.

واشنگتن پست در ادامه نوشت، دستیاران ترامپ بی سر و صدا برای شغل بعدی خود آماده می شوند، دوستان او در حال ابراز اختلاف نظرات خود و اعضای کابینه نیز مصاحبه هایی برای خداحافظی ارائه می دهند.

این روزنامه آمریکایی همچنین نوشت این اقدامات مخفیانه و پشت پرده، بر این واقعیت تأکید می نماید که اگرچه ترامپ ممکن است به مبارزات خود علیه نتایج انتخابات ادامه دهد، اما دوران تصدی او به عنوان رئیس جمهور آمریکا رو به انتها است.

از سوی دیگر کاخ سفید نیز در روز های انتهای، در حال گماشتن وفاداران خود در شغل هایی از جمله هیئت مدیره نهاد های مختلف آمریکا هستند. برای مثال کلین کانوی، مشاور سابق ترامپ قرار است عضو هیئت مدیره آموزشگاه نیرو هوایی آمریکا گردد.

یکی از منابع مطلع نیز به شرط ناشناخته ماندن گفته که کاخ سفید این صندلی ها را برای افراد وفادار به دولت قبلی به عنوان هدیه در نظر گرفته است و در بعضی موارد، این افراد چهار یا شش سال و حتی در دولت بایدن نیز در این شغل ها باقی خواهند ماند.

چهار فرد مطلع که از نزدیک با ترامپ در ارتباط بوده اند نیز گفته اند که وی در این روز ها بیشتر وقت را در محل اقامت خود گذرانده و با متحدان خود در تماس بوده است.

یکی از مشاوران هم که اخیراً با ترامپ صحبت نموده گفت که رئیس جمهور آمریکا در کوشش است بعد از بیستم ژانویه باز هم در قدرت بماند. این مشاور گفته او عصبانی است و مطمئن نیست که آیا او واقعاً می خواهد این کار را انجام دهد یا خیر.

بعضی از گزارش های رسانه های آمریکایی نیز حاکی است که ترامپ میخواهد در روز های انتهای دولت خود بعضی از نزدیکان و دستیارانش را عفو کند.

مایکل فلین، مشاور امنیت ملی پیشین رئیس جمهور آمریکا که با عفو ترامپ از زندان آزاد شده هفته گذشته گفت باید با استقرار ارتش انتخابات ریاست جمهوری را دوباره برگزار کرد.

فلین گفت: اگر او (ترامپ) بخواهد، می تواند در ایالت های چرخشی از توانایی های نظامی استفاده کند و آن ها را در این ایالات مستقر نموده و به طور اساسی انتخابات را در هر یک از آن ها مجدداً برگزار کند.

با وجود اینکه مجمع گزینندگان در سراسر ایالات متحده آمریکا، رسماً پیروزی جو بایدن، رئیس جمهور منتخب این کشور را تأیید کردند، اما ترامپ همچنان در کوشش است به دیگران بقبولاند که انتخابات متقلبانه بوده است. وی بار ها نیز در پیغام های توئیتری خود را پیروز انتخابات دانسته است.

منبع: جام جم آنلاین

به "جست و جوی پنهانی دستیاران ترامپ برای شغل جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جست و جوی پنهانی دستیاران ترامپ برای شغل جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید