دردسر نو یحیی؛ 10 بازیکن پرسپولیس در آستانه خاتمه قرارداد

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، فصل قبل احمد نوراللهی و قبل تر علی علیپور در همین روز ها از دست پرسپولیس سر خوردند.

دردسر نو یحیی؛ 10 بازیکن پرسپولیس در آستانه خاتمه قرارداد

در حال حاضر 10 بازیکن تیم فعلی پرسپولیس در آستانه خاتمه مدت قراردادشان هستند که تقریباً به مقدار یک تیم کامل است و این عدد می تواند نگران کننده باشد. بعد از تمدید قرارداد با بازیکنانی مثل عالیشاه، مهدی عبدی، سیامک نعمتی و حامد لک و در نظر گرفتن قرارداد های دو سه ساله بازیکنان این فصل حضور یازده بازیکنی که قراردادشان رو به اتمام است می تواند برای یحیی و طرفداران نگران کننده باشد.

سیدجلال حسینی، مهدی ترابی، سعید آقایی، میلاد سرلک، عیسی آل کثیر، علی شجاعی، رضا اسدی، محمد شریفی، مهدی مهدی خانی و احسان پهلوان 10 بازیکنی هستند که در خاتمه این فصل آزاد می شوند، اما ظاهراً هنوز هیچ اقدامی برای تمدید قرارداد آن ها صورت نگرفته یا کار برای مذاکره با آن ها به شکل خیلی مقدماتی و مختصر پیش رفته است.

در این جمع میلاد سرلک که این فصل بیشتر از هر بازیکنی در ترکیب پرسپولیس قرار گرفته و مهدی ترابی که مؤثرترین بازیکن در فاز حمله بوده قطعاً اولویت های تمدید خواهند بود. دو بازیکنی که البته با پوشیدن پیراهن تیم ملی بعید نیست سودای لژیونر شدن داشته باشند یا حداقل لیگ های امارات و قطر را برای کسب عایدی های چند برابری هدف گرفته باشند؛ اتفاقی که یک بار برای ترابی خوش یمن نبود، اما علت نمی گردد که او دوباره قید رفتن به تیمی خارج از فوتبال ایران را بزند و به فکر پیشرفت یا کسب عایدی بیشتر نباشد.

با توجه به شرایط سنی و کیفیت فهرست بازیکنان مورد اشاره احسان پهلوان که جزو نفرات اصلی است در دسته بعدی قرار می گیرد و تمدید با او هم اولویت خواهد داشت.

عیسی آل کثیر و سیدجلال هم با وجود سن بالایشان می توانند در دسته تمدیدی ها قرار بگیرند البته در خصوص عیسی ماجرا کمی پیچیده تر است و البته همه چیز به مصدومیت این بازیکن ارتباط دارد.

در خصوص تمدید قرارداد رضا اسدی، اما تردید هایی وجود دارد. واقعیت اینکه اسدی حداقل تا اینجای فصل خرید موفقی برای پرسپولیس نبوده و تعیین نیست یحیی گل محمدی همان قدر که برای خریدش اشتیاق داشت و به باشگاه فشار می آورد برای تمدید کردن با این بازیکن هم همان قدر اصرار و علاقه داشته باشد.

از بین محمد شریفی و مهدیخانی هم قطعاً شریفی در اولویت تمدید قرار گرفته است.

ایران ورزشی

منبع: فرارو

به "دردسر نو یحیی؛ 10 بازیکن پرسپولیس در آستانه خاتمه قرارداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دردسر نو یحیی؛ 10 بازیکن پرسپولیس در آستانه خاتمه قرارداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید