سناتور مشهور آمریکایی در کنفرانس خبری 30 ثانیه یخ زد!

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، سناتور مشهور آمریکایی در کنفرانس خبری 30 ثانیه یخ زد!

سناتور مشهور آمریکایی در کنفرانس خبری 30 ثانیه یخ زد!

میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا، روز چهارشنبه 26 ژوئیه در حال پاسخ به پرسش یک خبرنگار ناگهان 30 ثانیه متوقف شد و سکوت کرد. او که 81 ساله است اخیرا به علت آسیب مغزی جراحی شده بود.

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا، در کنفرانس مطبوعاتی هفتگی جمهوری خواستار سنا در روز چهارشنبه، ظاهرا قادر به صحبت کردن نبود. جان باراسو، سناتور وایومینگ، که او نیز پزشک است، به میچ مک کانل نزدیک شد و به آرامی با او صحبت کرد و آن دو از تریبون دور شدند.

مک کانل 81 ساله در حال صحبت در خصوص پیشرفت سنا در خصوص قانون مجوز دفاع ملی بود که صحبتش را متوقف کرد. باراسو از او پرسید: خوبی، میچ؟ او پرسید که آیا رهبر جمهوری خواه می خواهد به دفتر خود بازگردد و به مک کانل یاری کرد تا از تریبون دور گردد. پس از آن سناتور جان تون، دومین جمهوری خواه در سنا، مسئولیت کنفرانس مطبوعاتی را بر عهده گرفت.

زمانی که مک کانل مدت کوتاهی بعد بازگشت، وبلاگ صنعت چاپ پرسیدند که چه اتفاقی افتاده است و آیا سکوت ناگهانی او در اظهاراتش مربوط به مصدومیتش در اوایل امسال بود که در اثر سقوط دچار ضربه مغزی شد.

جمهوری خواه ارشد سنا پاسخ داد: من خوبم. خبرنگاری پرسید: حالت خوب است؟ شما کاملاً می توانید کار خود را انجام دهید. مک کانل پاسخ داد: بله. وقتی از او پرسیدند چه احساسی دارد، دوباره پاسخ داد: من خوبم.

پس از این حادثه، باراسو گفت که به دفتر مک کانل بازگشته تا مطمئن گردد که او خوب است، او معتقد است که مک کانل خوب است. باراسو گفت که پس از سقوط مک کانل نگرانی هایی دارد، اما رهبر اقلیت سنا همچنان به انجام کار ادامه می دهد.

منبع: فرارو

به "سناتور مشهور آمریکایی در کنفرانس خبری 30 ثانیه یخ زد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سناتور مشهور آمریکایی در کنفرانس خبری 30 ثانیه یخ زد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید