طرح بهره برداری از قلعه باستانی مارکوه رامسر تا ماه آینده آماده گردد

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، طرح بهره برداری از قلعه باستانی مارکوه رامسر تا ماه آینده آماده گردد.

طرح بهره برداری از قلعه باستانی مارکوه رامسر تا ماه آینده آماده گردد

سعید اوحدی، معاون وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه سفر به رامسر با اشاره به حساسیت های مردمی پیرامون داشته های فرهنگی و میراثی شهر اضافه کرد: فلسفه حضور ما در این منطقه بهره وری از ظرفیت و امکانات متناسب با امکانات و اعتبارات موجود است.

وی گفت: در این ارتباط ظرف یک ماه آینده نشستی در تهران با حضور شهرداری، میراث فرهنگی و منابع طبیعی برگزار و اولویت ها، محدودیت های میراثی و منابع طبیعی آنالیز می گردد تا طرحی مناسب برای رفاه حال مردم و یک بازدید مطلوب فراهم گردد.

به گفته وی، مهمترین اولویت حال حاضر در این قلعه تاریخی روشنایی جهت و فضای قلعه است تا امنیت خانواده در شبانه روز تامین گردد.

اوحدی با بیان اینکه رئیس جمهور بر تخصیص اعتبار چهار میلیارد ریالی برای حفاظت و بازسازی قلعه تاریخی مارکوه تاکید داشتند، ادامه داد: بر همین اساس اعتبار این فضای تاریخی در هیچ کجا هزینه نخواهد شد.

معاون وزیر میراث فرهنگی توضیح داد: اما این درحال است که باید براساس طرح و برنامه ببینیم که چطور میتوان این بهره وری را به برترین شکل ممکن اجرایی و عملیاتی کرد.

منبع: همگردی

به "طرح بهره برداری از قلعه باستانی مارکوه رامسر تا ماه آینده آماده گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح بهره برداری از قلعه باستانی مارکوه رامسر تا ماه آینده آماده گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید