عملیات بالگردها و نیروهای ویژه فرانسه برای دستگیری ضارب مسلح

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، رسانه ها از تیراندازی به سوی ماموران امنیتی در جنوب فرانسه و عملیات ویژه پلیس در یافتن و دستگیری ضارب این حادثه که سابق عضو ارتش فرانسه بوده، خبر دادند.

عملیات بالگردها و نیروهای ویژه فرانسه برای دستگیری ضارب مسلح

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ صنعت چاپ، رسانه ها عصر یکشنبه به وقت تهران از تعقیب و گریز پلیس جنوب فرانسه جهت یافتن فردی مسلح که سابق عضو ارتش این کشور بوده و به سوی ماموران امنیتی شلیک کرده، خبر دادند.

خبرگزاری رویترز به نقل از شبکه خبری فرانسوی بی اف ام گزارش داد که عملیات گسترده نیروهای ویژه و بالگردها در منطقه دوردونی در جنوب فرانسه برای یافتن این فرد ادامه دارد. این عملیات به دنبال گزارش ها مبنی تیراندازی یک فرد مسلح به ماموران پلیس صورت گرفت. گفته می شود که این فرد مسلح عضو سابق ارتش این کشور بوده و هم اینک پلیس فرانسه در تلاش برای کنترل اوضاع است.

این شخص بعد از بحث و جدل با ژاندارم های فرانسه و تیراندازی به سوی آن ها به جنگل اطراف محل حادثه گریخت.

پلیس از اهالی ساکن منطقه دوردونی خواسته برای حفظ جان خود در منازل بمانند. تا به امروز جزئیات بیشتری از این حادثه گزارش نشده است.

چندی قبل نظامیان ارتش فرانسه از نامه جمعی از نظامیان سابق این کشور درباره محتمل بودن وقوع جنگ داخلی در این کشور، اعلام حمایت کردند.

شماری از نظامیان فرانسه در نامه ای که خطاب به امانوئل ماکرون رئیس جمهور این کشور در یکی از نشریات فرانسوی به چاپ رسید، هشدار دادند که عملکرد ضعیف امنیتی و سیاست های مقابله با آنچه افراط گرایی اسلامی نامیدند، زمینه را برای وقوع جنگ داخلی فراهم کرده است.

در این نامه آمده درباره امضاکنندگان نامه ای که اوایل اردیبهشت توسط کهنه سربازان فرانسوی منتشر شد، آمده است: این ها نیروهای مسنی هستند که افتخارات آن ها در هفته های اخیر زیرپا گذاشتید. این ها هزاران خدمتگزار به فرانسه هستند که با عقل سلیم این نامه را امضا کرده اند. این ها سربازانی هستند که بهترین سال های عمر خود را برای دفاع از آزادی ما صرف کردند. شما با آن ها مانند شورشی رفتار کردید، در حالی که تنها خطای آن ها این بود که کشورشان را دوست داشته و برای سقوط آن سوگوار هستند.

آن ها در نامه به ماکرون هشدار دادند، جنگی داخلی در حال جوشیدن در کشور است.

.

منبع: خبرگزاری فارس

به "عملیات بالگردها و نیروهای ویژه فرانسه برای دستگیری ضارب مسلح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات بالگردها و نیروهای ویژه فرانسه برای دستگیری ضارب مسلح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید