مسئولان سازمان لیگ فقط شرایط یک تیم را در نظر می گیرند، به تعویق بازی با پرسپولیس اعتراض داریم

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، رسول کربکندی سخنگوی باشگاه ذوب آهن گفت این باشگاه به تعویق ملاقات مقابل پرسپولیس معترض است.

مسئولان سازمان لیگ فقط شرایط یک تیم را در نظر می گیرند، به تعویق بازی با پرسپولیس اعتراض داریم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ صنعت چاپ،ساعتی پیش سازمان لیگ برتر فوتبال اعلام نمود ملاقات پرسپولیس - ذوب آهن معوقه از هفته ششم لیگ برتر که قرار بود روز چهارشنبه هفته جاری برگزار گردد با یک روز تاخیر و روز پنجشنبه برگزار خواهد شد. این درحالیست که باشگاه ذوب آهن نسبت به این موضوع معترض است.

*من واقعاً نمی دانم دیگر چه باید گفت و اعتراضمان را به کجا باید ببریم و مسئولان محترم هر کاری دلشان می خواهد انجام می دهند و زومان هم به جایی نمی رسد.

*ما سری قبل هزینه زیادی کردیم و به تهران سفر کردیم و هتل گرفتیم و آماده بازی بودیم که بی دلیل آمدند و گفتند بازی لغو شده است و حالا هم در حالیکه برای روز سه شنبه دوباره کلی هزینه کردیم و پرواز چارتر گرفتیم نیم ساعت قبل برای ما نامه زدند که بازی یک روز عقب افتاده است.

*همواره وقتی قرار است زمان یک بازی تغییر کند نظر دو باشگاه را می خواهند و از چند روز قبل اطلاع می دهند که قرار است چنین تصمیمی گرفته گردد ولی ما همزمان با رسانه ها متوجه چنین موضوعی می شویم.

*با این رفتارهایی که مسئولان انجام می دهند ذهنیت هایی که در مورد جانبداری از یک تیم خاص در جامعه وجود دارد تقویت می گردد و ظاهراً باید یک سری مسائل را قبول کنیم. چون پرسپولیس در زمین نامناسب بازی نموده باید بازی هفته بعدش یک روز به تاخیر بیافتد؟ ظاهراً مسئولان در برنامه ریزی شان فقط یک تیم را در نظر می گیرند و به فکر سود ضرر سایر تیم ها نیستند.

*ما نسبت به این تصمیم اعتراض داریم و به وسیله رسانه شما اعتراض باشگاه ذوب آهن را به گوش مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ می رسانم و حتما نامه نگاری هم خواهیم داشت هر چند بعید می دانم فایده ای داشته باشد.

ایلنا

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مسئولان سازمان لیگ فقط شرایط یک تیم را در نظر می گیرند، به تعویق بازی با پرسپولیس اعتراض داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئولان سازمان لیگ فقط شرایط یک تیم را در نظر می گیرند، به تعویق بازی با پرسپولیس اعتراض داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید