واحد فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه شهید چمران اهواز پیروز به دریافت مجوز شرکت خلاق شد

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، واحد فناور مستقر در مرکز رشد واحد های فناور دانشگاه شهید چمران اهواز پیروز به دریافت مجوز صنایع خلاق از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد.

واحد فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه شهید چمران اهواز پیروز به دریافت مجوز شرکت خلاق شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ صنعت چاپ، شرکت نوآوران ایده پرداز صنعت پایا از شرکت های مستقر در مرکز رشد واحد های فناور دانشگاه شهید چمران اهواز، در حوزه اسباب بازی و سرگرمی پیروز به دریافت مجوز صنایع خلاق از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد.

این شرکت با مدیریت فاطمه پناباد در زمینه رباتیک فعالیت دارد و ربات نوریاب، مسیریاب و جنگجو از جمله تولیدات این شرکت است.

لازم به ذکر است شرکت ها با کسب این مجوز می توانند از امتیازاتی مانند خدمات توسعه بازار محصولات و خدمات، تسهیل فضای کسب وکار، پشتیبانی اقتصادی و جذب سرمایه و بعضی خدمات از مراکز همکار حمایتی دبیرخانه خلاق بهره مند شوند.

تا به امروز 9 شرکت مستقر در مرکز رشد واحد های فناور دانشگاه شهید چمران اهواز از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مجوز شرکت خلاق دریافت نموده اند.

داشتن یکی از شخصیت های حقوقی قابل ثبت در نظام قانونی کشور، خصوصی بودن شرکت، دانش بنیان نبودن محصول یا خدمت و... از پیش شرط های لازم برای ارائه درخواست پذیرش شرکت های خلاق است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "واحد فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه شهید چمران اهواز پیروز به دریافت مجوز شرکت خلاق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واحد فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه شهید چمران اهواز پیروز به دریافت مجوز شرکت خلاق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید