پیوند دانش و فناوری به بازار عسل برای افزایش کیفیت محصولات

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ به نقل از معاونت علمی و فناوری، عفت رئیسی سرحدی گفت: این کانون، یکی از 26 کانونی است که ذیل دفتر هماهنگی دانش، صنعت و بازار معاونت علمی و فناوری مشغول به فعالیت است.

پیوند دانش و فناوری به بازار عسل برای افزایش کیفیت محصولات

وی اضافه کرد: یکی از برنامه های کانون، حمایت از فعالان این حوزه و کسانی است که ابزارهایی را فراوری نموده اند. کانون، این افراد را به فعالان حرفه ای مرتبط می نماید تا فرایند توسعه محصول، با شتاب بیش تری دنبال گردد.

رئیسی خاطر نشان کرد: این کانون نقش مشخص نماینده ای در تدوین و نهایی شدن استاندارد ژل رویال ایفا کرد. به گونه ای که در این تدوین، یک سری دستورالعمل هایی وجود داشت که در اختیار اساتید این حوزه قرار گرفته تا مورد بازنگری قرار بگیرد.

رئیسی سرحدی ضمن اشاره به یاری اقتصادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به این کانون در سال 98، گفت: معاونت باید در تبیین جایگاه قانونی کانون ها کوشش کند. در برنامه توسعه، کانون ها به عنوان بازوی علمی تشکل ها مطرح هستند و بایستی حمایت شوند.

وی خاطر نشان کرد: کانون ها اساسنامه ای دارند که به نوعی دستور کار آنها محسوب می گردد. بر این اساس، معاونت و سایر دستگاه ها وظایفی در جهت معرفی کانون ها به مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز دارند تا مسئولان بتوانند و بخواهند که کانون ها را وارد مرحله جدیدی از فعالیت نمایند.

رئیس کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار زنبور عسل گفت: کانون ها باید در برنامه راهبردی پرسش نمایند که برنامه تشکیل کانون ها چیست تا به وسیله هماهنگی و همگرایی، راه کارهایی در جهت حل مشکل فراوری اتخاذ گردد. به عنوان مثال ما زنجیره ارزش را تدوین نموده و به معاونت دادیم که اقدام قابل توجهی است. بنابراین باید به کانون ها، یک نگاه سیستمی داشت تا بتوان زمینه ای برای حل مسائل هر حوزه پیدا کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پیوند دانش و فناوری به بازار عسل برای افزایش کیفیت محصولات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیوند دانش و فناوری به بازار عسل برای افزایش کیفیت محصولات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید