واکنش خاص کی روش به توهین دوباره به مهدی طارمی ، رونمایی سرمربی سابق از سلاح ستاره ایرانی

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، توهین های اخیر به مهدی طارمی با پاسخ سرمربی سابق این بازیکن و همچنین کی روش روبرو شده است.

واکنش خاص کی روش به توهین دوباره به مهدی طارمی ، رونمایی سرمربی سابق از سلاح ستاره ایرانی

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ نام مهدی طارمی بار دیگر در ورزش پرتغال بر سر زبان ها افتاد. گزارشگر برنامه eleven sport که مشغول گزارش تور جهانی پدل بود، در دفاع از صداقت رفتار یک ورزشکار گفت: اینجا هیچ طارمی در کار نیست!

نشریه اوجوگو پرتغال در این باره با دو مربی شاخص فوتبال این کشور گفت وگو کرد. کارلوس کاروالیال که در تیم ریوآوه با طارمی کار می کرد و اکنون هدایت تیم الوحده را بر عهده دارد، درباره تخریب این بازیکن به بهانه های مختلف گفت: مهدی تیزهوش است و این هوش به او توانایی بیشتری می دهد تا پنالتی بگیرد. این بازیکن سریع تر از رقباست و می داند که مدافعان حریف روی او مرتکب خطا می شوند، اما این سلاحی است که هر بازیکن خوبی از آن بهره می برد.

وی با بیان اینکه نقدها و طعنه ها روی طارمی تأثیر بگذارد، شرح داد: این بازیکن سرعتش را کم می کند و سپس شتاب می گیرد. همین باعث می شود بازیکن حریف تصور کند می تواند توپ را لمس می کند، اما طارمی سریع تر است و مدافع حریف روی او مرتکب خطای پنالتی می شود.

مربی پیشین طارمی با بیان اینکه گرفتن بهترین تصمیمات اهمیت زیادی دارد، اظهار داشت: ما داور و کمک داور ویدئویی داریم که همکاری فوق العاده ای با هم دارند و همه شرایط را بررسی می کنند. با این حال می بینیم طارمی باز هم پنالتی می گیرد. او باتجربه و متمرکز است و همیشه در معرض انتقاد واقع شده است، اما به خودش اجازه نمی دهد که تحت تأثیر این صحبت ها قرار بگیرد. او در آینده هم بازیکن بسیار خوبی خواهد بود.

این نشریه همچنین نقل قول کوتاهی از کارلوس کی روش در مورد این موضوع منتشر کرد. سرمربی تیم ملی ایران به صورت مستقیم در این باره صحبت نکرد و تنها گفت: همیشه به بازیکنانم می گویم چیزی که شما را نکشد، قوی تر می کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "واکنش خاص کی روش به توهین دوباره به مهدی طارمی ، رونمایی سرمربی سابق از سلاح ستاره ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش خاص کی روش به توهین دوباره به مهدی طارمی ، رونمایی سرمربی سابق از سلاح ستاره ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید