واکنش عضو کمیته انضباطی فوتبال به رای عجیب ، از شرح معذورم!

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پی اعلام رای این کمیته مبنی بر تبرئه تمام دست اندرکاران تعویض ششم تیم پیکان در ملاقات با سایپا گفت: از ارائه جزئیات معذورم!

واکنش عضو کمیته انضباطی فوتبال به رای عجیب ، از شرح معذورم!

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، دو روز پیش بود که کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رای کمیته انضباطی مبنی بر 3 بر صفر شدن بازی تیم های سایپا و پیکان به سود سایپا را تغییر داد و پیکان برنده آن مسابقه اعلام شد.

کمیته استیناف علاوه بر شکستن این رای، این پرونده را برای رسیدگی به تخلفات حقیقی و شخصی دست اندرکاران تعویض ششم پیکان در آن مسابقه، به کمیته انضباطی ارجاع داد.

اما امروز نامه ای منتشر شد که نشان می دهد کمیته انضباطی در اقدامی عجیب، تمام عوامل تعویض ششم پیکان در بازی با سایپا را تبرئه نموده است. در این نامه که ظاهراً کنایه به رای کمیته استیناف محسوب می گردد، اعضای کمیته انضباطی با به کار بردن عبارت قانونی بودن تخلفات، تمام عوامل را تبرئه نموده اند.

خبرنگار مهر برای پیگیری جزئیات این رای عجیب با حسین عبداللهی عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تماس گرفت.

عبداللهی گفت: قرار شد آقای حسن زاده رئیس کمیته انضباطی درباره این رای توضیح بدهد. بنابراین بنده سکوت می کنم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا جلسه کمیته انضباطی در این ارتباط تشکیل شده است؟ تاکید نمود: بله، روز گذشته جلسه برگزار گشت و ما هم در جریان این نامه و رای هستیم.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه این رای به نوعی کنایه و تمسخر به رای کمیته استیناف به نظر می رسد، توضیح داد: همانطور که گفتم آقای حسن زاده اعلام کرد اگر توضیحی لازم باشد خودم ارائه می دهم و یا بیانیه ای در این خصوص خواهم داد.

عبداللهی در پایان گفت: از ارائه جزئیات این رای معذور هستم. معمولاً جزئیات جلسات محرمانه گفته نمی گردد.

منبع: جام جم آنلاین

به "واکنش عضو کمیته انضباطی فوتبال به رای عجیب ، از شرح معذورم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش عضو کمیته انضباطی فوتبال به رای عجیب ، از شرح معذورم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید