پارالمپیک 2020 توکیو، نعمتی: امیدوارم بتوانم چهارمین پارالمپیک را هم تجربه کنم، تمام اشک و شادی من به خاطر عِرق ملی است

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، قهرمان تیراندازی با کمان بازی های پارالمپیک توکیو گفت: برایم باعث افتخار است که در سه پارالمپیک متوالی افتخار آفرینی کردم و امیدوارم بتوانم چهارمین پارالمپیک را هم تجربه کنم.

پارالمپیک 2020 توکیو، نعمتی: امیدوارم بتوانم چهارمین پارالمپیک را هم تجربه کنم، تمام اشک و شادی من به خاطر عِرق ملی است

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، زهرا نعمتی پس از رسیدن به اسم چهارمی تیر و کمان میکس بازی های پارالمپیک 2021 توکیو گفت: تمام کوششم این بود خود را 2 مداله کنم و غلامرضا رحیمی را بر سکو ببینم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و من بیش از آنکه برای خودم ناراحت باشم برای هم تیمی خودم ناراحت هستم. او برای رسیدن به سکوی پارالمپیک کوشش زیادی کرد اما قسمتش مدال نشد. وی شایستگی رسیدن به طلای توکیو را داشت.

دارنده مدال طلا ریکرو انفرادی زنان با اشاره به اشک های خود پس از ملاقات رده بندی گفت: تمام اشک و شادی من به خاطر عِرق ملی است و من برای برافراشته شدن پرچم کشورم هر کوششی را انجام می دهم.

نعمتی یادآور شد: تیر و کمان، رشته سخت و احتیاج به تمرینات زیادی دارد. اینکه بخواهم سه پارالمپیک روی سکو قرار بگیرم احتیاج به تمریناتی سخت دارد. فعلا به پارالمپیک پاریس فکر نکردم اما اگر در توانم باشد برای ایران اسلامی از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد. البته باید مادرم هم اجازه بدهد.

نعمتی که اکنون پرافتخارترین پارالمپین ایران به تعداد می رود، توضیح داد: برایم باعث افتخار است که در سه پارالمپیک متوالی افتخار آفرینی کردم، امیدوارم بتوانم چهارمین پارالمپیک را هم تجربه کنم. البته خانواده برای من زحمات زیادی کشیده و استرس زیادی دارند. برای ادامه کار شرایط خانواده هم برایم مهم است.

دارنده 2 مدال طلای بازی های پارالمپیک ریو با اشاره به ریسک های خود در مسابقه گفت: همواره دوست دارم هیجانی تیر بزنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پارالمپیک 2020 توکیو، نعمتی: امیدوارم بتوانم چهارمین پارالمپیک را هم تجربه کنم، تمام اشک و شادی من به خاطر عِرق ملی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارالمپیک 2020 توکیو، نعمتی: امیدوارم بتوانم چهارمین پارالمپیک را هم تجربه کنم، تمام اشک و شادی من به خاطر عِرق ملی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید