گتوسو: باید بهتر بازی می کردیم، بحث درباره پنالتی فایده ندارد

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، سرمربی تیم فوتبال ناپولی به ضعیف بودن عملکرد تیمش در شب شکست مقابل ساسولو اذعان و از پرداختن به مسائل داوری این بازی خودداری کرد.

گتوسو: باید بهتر بازی می کردیم، بحث درباره پنالتی فایده ندارد

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، جنارو گتوسو سرمربی تیم فوتبال ناپولی پس از باخت خانگی 2 بر صفر شاگردانش مقابل ساسولو در هفته ششم سری A از بهانه آوردن برای توجیه شکست تیمش با وجود یک تصمیم بحث برانگیز از داور مسابقه به ضرر تیم او، خودداری کرد. در این بازی سرعت حرکات ناپولی آهسته بود و خط حمله این تیم هم نتوانست کار خاصی برای تهدید دروازه آندره آ کنسیلی انجام دهد. صحنه بحث برانگیز بازی زمانی رخ داد که داور درخواست بازیکنان ناپولی برای اعلام پنالتی به خاطر کشیده شدن پیراهن مهاجم شان ویکتور اوسیمهن توسط مدافع تیم میهمان را رد کرد.

گتوسو در خاتمه بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: ما کلی موقعیت داشتیم و آنها را به گل تبدیل نکردیم. باید بهتر بازی می کردیم و الان هم فایده ای ندارد اینجا بایستیم و درباره اینکه آیا پنالتی بوده یا نه بحث کنیم. داوران اینگونه تشخیص دادند و ما هم باید روی بازی مان تمرکز کنیم. چنین اتفاقاتی رخ می دهد و این هم مسئولیت من نیست که درباره عملکرد داور قضاوت کنم. من عملکرد تیمم را قضاوت می کنم و تشخیص من هم این است که باید بهتر از این بازی می کردیم. ما روی صحنه ای که منجر به اعلام پنالتی به سود حریف شد ساده لوحانه بازی کردیم. باید اول روی منسجم کردن بازی مان تمرکز کنیم و بعد از آن به فکر گلزنی باشیم.

گتوسو از روبرو شدن با سؤالی درباره پتانسیل تیمش برای برای قهرمانی در لیگ و اینکه آیا او دارد قدرت تیمش را بین سری A و لیگ اروپا تقسیم می کند، گفت: ما نباید به چیزهایی که درباره اسکودتو می گویند توجه کنیم. هدف مان قرار دریافت در جمع 4 تیم بالای جدول است. امسال لیگ خیلی سخت شده است و همه تیم ها هوشمندانه بازی می کنند. آنها شیوه بازی شان را تغییر می دهند و پیدا کردن راه نفوذ به دفاع شان واقعاً سخت شده است. من هم تیمم را می بینم و قبول دارم که به اندازه قبل با دقت بازی نمی کند هرچند در شرایط فعلی که مجبوریم هر دو سه روز یک بار بازی کنیم، این شرایط قابل انتظار بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی وبلاگ صنعت چاپ بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گتوسو: باید بهتر بازی می کردیم، بحث درباره پنالتی فایده ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گتوسو: باید بهتر بازی می کردیم، بحث درباره پنالتی فایده ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید