اهمیت ربات های کره جنوبی در دوران همه گیری کرونا

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، کره جنوبی یکی از کشور هایی است که برای مبارزه با کرونا از ربات ها در کافه ها، بیمارستان ها و بسیاری از دیگر نقاط مهم استفاده نموده است. این ربات ها واژه بدون دخالت دست را به فرهنگ مردم این کشور اضافه نموده اند.

اهمیت ربات های کره جنوبی در دوران همه گیری کرونا

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، به نظر می رسد ربات ها به جایگاهی ویژه بین مردم کره جنوبی دست پیدا نموده اند. از پزشکی مجازی تا آنالیز های مجازی علائم بیماران باعث شده اند فرایند شناسایی و درمان بیماری بسیار تسریع شده است.

بیشتر بدانید:

دستبند هوشمند سنجشگر سلامت نوزاد+نصویر

ربات هوشمندی که بچه ها را مدیریت می نماید+تصاویر

نتایج فوق العاده مثبت حضور ربات ها در بیمارستان های استرالیا

دولت کره جنوبی نیز طی ماه های اخیر، مدام مردم را ترغیب به استفاده از خدمات بدون تماس فیزیکی می نماید و حتی یک اصطلاح ویژه برای این کار ایجاد نموده که می گوید مردم باید بدون دخالت دست کار های روزمره خود را انجام دهند. در یک کافه در دائجئون کره جنوبی، دیگر خبری از انسان ها برای پذیرایی از افراد نیست و این ربات ها هستند که از مردم پذیرایی می نمایند. هدف از استفاده از ربات ها، کاهش تماس بین کارمندان و مشتریان است.

این یک نمونه از راه چاره های ابتکاری برای حل مسائل فاصله گذاری اجتماعی است. اما حتی قبل از شیوع ویروس کرونا نیز بسیاری از انواع تجربه پذیرایی از مشتری بدون دخالت دست در حال تبدیل شدن به یک ویژگی زندگی در کره جنوبی بودند. جالب است که استفاده از همین تکنیک ها منجر به بهبود شرایط مالی کره جنوبی در شرایط شیوع کرونا شده است.

پروژه های تقویت ویژگی های بدون دخالت دست شامل ایجاد 18 بیمارستان هوشمند برای مراقبت از راه دور، ارائه خدمات دیجیتال مراقبت از سالمندان و سایر گروه های آسیب پذیر، یاری به مشاغل کوچک و متوسط برای راه اندازی کنفرانس مجازی و پشتیبانی از فروش آنلاین برای شرکت های کوچک است.

منبع: انتخاب

به "اهمیت ربات های کره جنوبی در دوران همه گیری کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهمیت ربات های کره جنوبی در دوران همه گیری کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید