بازرسی از واحدهای نانوایی باید بصورت مستمر صورت گیرد، همایش نان تا پایان سال درجویباربرگزارگردد

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، خبرگزاری خبرنگاران- فرماندارجویبار از برگزاری همایش نان تا انتها سال در جویبار خبر داد و گفت: مردم شهرستان جویبار مسائل و نظرات خود در خصوص نانوایی ها را می توانند مستقیما به فرمانداری اطلاع دهند تا موضوع مورد نظر از طریق کارگروه آرد و نان پیگیری شود .

بازرسی از واحدهای نانوایی باید بصورت مستمر صورت گیرد، همایش نان تا پایان سال درجویباربرگزارگردد

به گزارش خبرنگاروبلاگ صنعت چاپدفترمازندران درشهرستان جویبار: کمال رستمعلی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه آرد ونان ، موضوع نان را یکی از حیاتی ترین مباحث سفره و معیشت مردم دانست و گفت: باتوجه به شرایط حاکم بر اقتصاد کشور، موضوع نان اهمیت بیشتری پیدا می کند .

وی با اعلام اینکه سفره و معیشت مردم جزو اولویت های کاری فرمانداری قرارخواهد گرفت، افزود: بازرسی از واحدهای نانوایی نیز باید بصورت مستمر صورت گیرد تا بحث کمیت و کیفیت نان دچار مشکل نشود .

نظافت محیط ازاولویت های کاری نانوایی ها باشد:

رستمعلی خطاب به بخشداران مرکزی و گیلخواران خواهان بازدیدهای مستمر از واحدهای نانوایی تحت مجموعه شان شد و گفت: برای شبکه بهداشت تنها بحث استفاده نشدن از جوش شیرین در نانوایی ها نباشد بلکه نظافت محیط نیز باید از اولویت های کاری نانوایی ها باشد .

فرماندار جویبار از برگزاری همایش نان تا خاتمه سال در جویبار خبر داد و گفت: مردم شهرستان جویبار مسائل و نظرات خود در خصوص نانوایی ها را می توانند مستقیما به فرمانداری اطلاع دهند تا موضوع مورد نظر از طریق کارگروه آرد و نان پیگیری شود .

منبع: خبرگزاری آریا

به "بازرسی از واحدهای نانوایی باید بصورت مستمر صورت گیرد، همایش نان تا پایان سال درجویباربرگزارگردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازرسی از واحدهای نانوایی باید بصورت مستمر صورت گیرد، همایش نان تا پایان سال درجویباربرگزارگردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید